Nasza Biedronka.pl Strona Główna Nasza Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Wzorowy kierownik zmiany
Autor Wiadomość
Tomek88b 

Stanowisko:
klient

Dołączył: 17 Sie 2019
Posty: 1
  Wysłany: 2019-08-17, 13:58   Wzorowy kierownik zmiany

Zachowanie kierownika zmiany sklepu z Białegostoku z ul pogodnej który właśnie pełni zmianę jest cudowne.... Wiadomo że ludzie nie są nieomylni, brakuje rąk do pracy jak wszędzie ale po kilku sytuacjach sprawdzam paragon już za każdym razem... Zdążyło się że była stara kartka z promocji nie zdjęta czy co innego pisało ale nigdy w innych sklepach nie spotkałem się z takim chamstwem.

Po odejściu od kasy powiedziałem że jednego rabatu nie naliczyło.. przyszła kierowniczka z tej właśnie zmiany w momencie jak pisze, wzięła paragon poszła wróciła i przy klientach na linii kas wielce obrażona mówi do mnie abym nauczył się czytac, wręcz obraziła mnie swoim podniesionym tonem i zachowaniem bo prawie mi ta kartkę i paragon do oczu przylozyla.. powiedziałem jej że w takiej sytuacji już nie chodzi o pieniądze a o zasady i zwróciłem zakup. Osoby na takich stanowiskach powinny umieć się zachować i powstrzymać, sam na codzien mam różnych petentów ale trzeba trzymać fason!!!

Chamstwo... Zero kultury.
 
     
coisluachra 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 11 Sie 2018
Posty: 20
Wysłany: 2019-08-17, 16:54   

Bardzo mi przykro że spotkało Pana takie rozczarowanie i że został Pan tak brzydko potraktowany, oczywiście ma Pan rację i takie zachowanie nie powinno mieć miejsca bez względu na zajmowane stanowisko. Faktem jest że jesteśmy tylko ludżmi, popełniamy błędy a najczęściej brakuje nam pracowników na wymianę etykiet i inne podstawowe obowiązki .Jestem pracownikiem Biedronki w Białymstoku ,zajmuje stanowisko kierownicze i bardzo Pana przepraszam za zaistniała sytuację , jest mi po prostu wstyd za tę osobę , przekazałem treść Pana wiadomości przełożonemu i sprawa nie zostanie zamieciona pod dywan, absolutnie nie usprawiedliwiam tej osoby ani siebie jednak jedyne co mogę dodać że jako kierownik muszę z takimi ludżmi pracować na co dzień , co jest nie lada wyzwaniem i nie raz słyszałam takie zachowanie w stosunku do mnie i innych klientów, jednak na to wpływu nie mam , kulturę wynosi się z domu , a w tym przypadku jak widać nikt nie nauczył tej Pani jak powinna się zachować pomijając że była w pracy i należało zachować standardy firmy to nawet tak po ludzku nie powinna tak się zachować.Jeszcze raz przepraszam i zapraszam ponownie, nie chciałbym aby przez pryzmat jednej osoby Białystok był postrzegany negatywnie.
 
     
u8t3io3p

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 06 Kwi 2017
Posty: 720
Wysłany: 2019-08-18, 21:17   

jest to prywatne forum i my nic z tym nie zrobimy, pisz skarge
 
     
MalaAsia 


Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 08 Wrz 2016
Posty: 1409
Wysłany: 2019-08-18, 22:03   

Tomek88b, zgłoś do Biura Obsługi Klienta, podaj nr sklepu, datę i godzinę zdarzenia, szybko namierzą tę kierowniczkę zmiany i upomną, by sama odświeżyła sobie umiejętność czytania ze zrozumieniem na Podręczniku KS i nauczyła się z niego procedury rozmawiania z klientem, skoro własna kultura osobista nic jej w tym temacie nie podpowiada.
_________________
Cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą, być kimś wyjątkowym
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

→ strony w budowie: challenge24.online | wzywam.pl |

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,03 sekundy. Zapytań do SQL: 10