Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zwroty i reklamacje
Autor Wiadomość
@MalaAsia 


Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 08 Wrz 2016
Posty: 1532
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2019-06-14, 11:24   Re: Zwoty

laleczka132 napisał/a:
Czy można zrobic zwrot na doładowania do telefonu jeżeli się pomyliłam.Nasza zk twierdzi że nie, a druga zk że tak .I kogo słuchac?Jeśli zwrotu nie zrobi to co zrobic z tym doładowaniem,-do kosza bo manko i tak wyjdzie,a poza tym wychodzi że chciałam sama tą karte ukraśc.I tak źle i tak niedobrze.


Zwrótów na doładowania się nie robi, ale:

"Istnieje możliwość zwrotu gotówki za niezużyte doładowanie prepaid tylko w przypadku, gdy:
- pracownik sklepu błędnie nabije wartość lub sieć doładowania,

- kod doładowań jest nieczytelny, zamazany lub nastąpi uszkodzenie doładowania przez pracownika sklepu."

cytat z regulaminu na str Biedronki:
https://www.biedronka.pl/...lepie-biedronka
_________________
Cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą, być kimś wyjątkowym
 
     
laleczka132 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 17 Cze 2018
Posty: 14
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2019-06-14, 12:56   

Wielkie dzięki :yeah:
_________________
laleczka132
 
     
tadam 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 06 Gru 2012
Posty: 671
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2019-06-14, 15:01   

Mozna Trzeba z wydruku wpisać kod PLU doładowanie a potem potwierdzenie Czyli ten długi numer chyba ok 20 cyfr to jest.
 
     
Włodarz 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 837
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2019-06-14, 16:27   

Robi się zwroty na doładowania. Na wszystko można zrobić jeśli jest to wina pracownika.
_________________
If you were a king up there on your throne,
would you be wise enough to let me go.
  Ocena JMP: 3/10
     
@MalaAsia 


Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 08 Wrz 2016
Posty: 1532
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2019-06-14, 16:33   

Włodarz, nie każdy ks czy zks o tym wie
_________________
Cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą, być kimś wyjątkowym
 
     
Givszoman
[Usunięty]

Wysłany: 2019-06-14, 19:42   

Ja raz miałem zwrot doładowania bo inna kasjerka zamiast LYCAMOBILE nabiła T-MOBILE bo też źle zrozumiała klienta. Zwrot był u mnie na kasie, ale to nie ja byłem winny tej sytuacji (u mnie był tylko zwrot zrobiony). Zwrot się robi tak jak zwrot innego towaru z tym że w którymś momencie trzeba wbić na kasie 24-cyfrowy kod potwierdzenia sprzedaży doładowania (jest on na tym długim świstku). Reszta wygląda tak samo. Aha, jest to jeden jedyny zwrot towaru, który musi podpisać również SPRZEDAWCA-KASJER. Ja w powyższej sytuacji napisałem na uzasadnieniu "błąd popełniony przez innego kasjera".
Miałem też raz zwrot doładowania, bo na innej kasie był zrobiony (kasjerka nabiła Play zamiast Plusa) a z powodu utraty książeczki do doładowań jedynym sposobem "odzyskania" kodu PLU doładowania było nabicie na innej kasie doładowania z menu kasowego i odczytanie kodu PLU na kasie dotykowej. Sęk w tym, że o ile zamiar miałem dobry, o tyle zapomniałem usunąć doładowania klientowi z paragonu, którego obsługiwałem. Efekt? U mnie też trzeba było zrobić zwrot doładowania.

Pamiętam jeszcze sytuację nabicia na ten sam paragon doładowania razem z innymi produktami, po zapłaceniu i zamknięciu paragonu nagle wyskoczył komunikat "Błąd drukarki. Zapełnienie pamięci podręcznej drukarki, wymagane zamknięcie doby fiskalnej". I byłem za przeproszeniem w bardzo nieciekawej sytuacji, bo u mnie trzeba było zamknąć dobę fiskalną, a więc i zwrotu nie można było zrobić, a tam gdzie się dało zwrot zrobić, okazało się że kasa woła 24-cyfrowy kod potwierdzenia sprzedaży doładowania, którego nie było, bo nie wyszedł w ogóle wydruk. Kierownik podjął decyzję o nabiciu doładowania na innej kasie bez wołania od klienta drugi raz pieniędzy. Inaczej się nie dało.

Tak więc doładowanie może być w awaryjnej sytuacji zwrócone. Mówimy tu o błędzie SPRZEDAWCY KASJERA na kasie oraz o nieczytelności kodu lub jego niewydrukowaniu.

Pamiętajcie też, że od jakiegoś czasu można na jeden paragon nabić 2 lub więcej doładowań. Niemożliwe jest użycie przycisku ILOŚĆ żeby nabić np. 2 doładowania do Plusa za 10 zł, ale jest możliwe nabicie po kolei dwóch takich doładowań, czy 2-3 różnych. Klient chce np. jedno do Plusa za 30 zł i jedno do Orange za 50 zł? Mamy możliwość nabić to na jeden paragon.
 
     
Włodarz 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 837
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2019-06-15, 20:12   

MalaAsia jak można nie wiedzieć że każdy KAŻDY towar można zwrócić?
_________________
If you were a king up there on your throne,
would you be wise enough to let me go.
  Ocena JMP: 3/10
     
@MalaAsia 


Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 08 Wrz 2016
Posty: 1532
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2019-06-15, 21:46   

Włodarz, widocznie można, skoro się zdarza
_________________
Cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą, być kimś wyjątkowym
 
     
u8t3io3p

Stanowisko:
klient

Dołączył: 06 Kwi 2017
Posty: 873
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2019-06-15, 23:57   

Włodarz napisał/a:
MalaAsia jak można nie wiedzieć że każdy KAŻDY towar można zwrócić?


to jest kwestia przeszkolenia ks/zks
 
     
Włodarz 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 837
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2019-06-16, 02:01   

a może to jest wina człowieka i samodoskonalenia się?
_________________
If you were a king up there on your throne,
would you be wise enough to let me go.
  Ocena JMP: 3/10
     
Givszoman
[Usunięty]

Wysłany: 2019-06-16, 11:25   

https://www.biedronka.pl/...lepie-biedronka

To jest dokładny regulamin zwrotu towarów obowiązujących w sieci Biedronka. Co do zasady, zwrot na towary takie jak artykuły spożywcze może być dokonany wyłącznie jeśli jest to towar niepełnowartościowy (np. przeterminowany, choć część mięs i chłodni ma kody Data Bar Gs1, które to zabezpieczenie lubię "omijać" - a które to blokują możliwość sprzedaży towaru przeterminowanego) albo jeśli jest to pomyłka pracownika/informatyków. Dotąd pamiętam zwrot 38 KILOGRAMÓW kapusty pekińskiej, gdy kasjerka jeszcze wydała z tego 12 naklejek na świeżaki... Oczywiście jak były naklejki na świeżaki a potem słodziaki czy naklejki rabatowe na zakupy przedświąteczne - to fakt ich wydania wykluczał zwrot towaru pełnowartościowego. Potem były awantury z klientami, że wzięli naklejki, a potem towaru nie można zwrócić. Oczywiście znam sytuacje, że klienci i tak zwracali towar typu artykuły spożywcze, które zwrotowi nie podlegają, ale są to bardzo indywidualne sytuacje.

Co do opisanego przeze mnie "omijania" Data Barów przez nabicie towaru z Data Barem na przycisku ILOŚĆ - jest to bardzo ryzykowne. Owszem możliwe, ale istnieje zawsze ryzyko, że przez kasę przejdzie towar, którego nie powinno udać się nabić. Gdzieś tam nawet opisałem jak to uczynić.
 
     
@MalaAsia 


Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 08 Wrz 2016
Posty: 1532
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2019-06-16, 13:56   

u8t3io3p napisał/a:
Włodarz napisał/a:
MalaAsia jak można nie wiedzieć że każdy KAŻDY towar można zwrócić?


to jest kwestia przeszkolenia ks/zks


Włodarz napisał/a:
a może to jest wina człowieka i samodoskonalenia się?


myślę, że tak właśnie jest, jak ktoś jest na stanowisku dłuższy czas, to nie pamięta procedur wykutych lata temu, dodatkowo, jeśli nie czyta na bieżąco aktualizacji, albo przeczyta pobieżnie to takie są efekty, wie, że nie robi się zwrotów na to na to i na tamto, ale wyjątków nie zna i nie wie co w takiej syt zrobić, więc albo odda kasę i kasjer ma manko, albo obciąży kasjera, albo powie że nic nie może zrobić i odeśle klienta z niczym, albo ... jakaś inna wielka improwizacja ...
do niedawna kasjerzy mieli co miesiąc test z kodów i to było bardzo dobre, powinien mieć też z innych obszarów chociaż raz w roku np ze świeżych, tak samo ks zks czy ssk powinni chociaż raz w roku robić w ankieterze testy z procedur, tak żeby być na bieżąco. Jak się wie, że nikt nie wymaga, nie sprawdzi, to ma się w nosie różne takie rzeczy, bo przecież jakoś zawsze można wybrnąć :-)
_________________
Cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą, być kimś wyjątkowym
 
     
+marta1 

Stanowisko:
klient

Pomogła: 1 raz
Dołączyła: 13 Gru 2011
Posty: 4494
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2019-06-16, 14:01   

https://nasza-biedronka.pl/viewtopic.php?t=1402&postdays=0&postorder=asc&start=330
_________________
Ludzie znają dziś cenę wszystkiego , nie znając wartości niczego...
 
     
@MalaAsia 


Stanowisko:
starszy kasjer

Dołączyła: 08 Wrz 2016
Posty: 1532
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2019-06-16, 14:37   

marta1 napisał/a:
https://nasza-biedronka.pl/viewtopic.php?t=1402&postdays=0&postorder=asc&start=330


dzięki Martek :-)
_________________
Cała sztuka polega na tym, żeby będąc sobą, być kimś wyjątkowym
 
     
renatan 

Stanowisko:
klient

Dołączyła: 07 Lip 2019
Posty: 5
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2019-07-07, 10:37   reklamacja w BB

witam
wczoraj kupiłam w jednej z biedronek pena SanDisk ,po przyjściu do domu i rozpakowaniu okazało sie że pen jest zabezpieczony przed zapisem,dla mnie ten towar jest więc bezwartosciowy i uszkodzony :(
po niespełna godzinie postanowiłam oddać go w sklepie i jakież było moje zaskoczenie kiedy kierowniczka oświadczyła że ma nowe wytyczne i nie przyjmie mi tego badziewia :)
mam dzwonic pod jakis warszawski numer i tam się dogadywać a może wtedy ona dostanie polecenie i mi przyjmie :-/
przeciez to wariactwo,to obłęd !!!!
tak faktycznie u Was jest ??
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo