Nasza Biedronka.pl Strona Główna Nasza Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
<b>Rejestracja</b>Rejestracja  ZalogujZaloguj  Chat

Poprzedni temat «» Następny temat
CIAZA
Autor Wiadomość
#agata991 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 05 Paź 2012
Posty: 78
Skąd: śląskie
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-02-15, 10:48   

Zapewne będziesz miała przedłużoną tylko do dnia porodu.
  Ocena JMP: 5/10
     
Włodarz 


Stanowisko:
kierownik sklepu

Dołączył: 12 Sty 2015
Posty: 515
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-02-15, 11:46   

Tylko do dnia porodu a później nie przedłużą umowy. Jakbyś dłużej pracowała to nie byłoby pewnie że do dnia porodu a tak to trzeba się cieszyć że do tego dnia ;)
_________________
If you were a king up there on your throne,
would you be wise enough to let me go.
 
     
malutkaaaa 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 15 Lut 2017
Posty: 2
0 UP 0 DOWN
  Wysłany: 2017-02-15, 16:04   umowa o pracę a ciąża

hejka
mam pytanko.
Jestem w ciąży termin porodu mam na koniec czerwca.
W sierpniu kończy mi się umowa.
Czy jest nadzieja,że przedłuża mi umowę,czy raczej nie mam na co liczyć?
Miał ktoś taką sytuacje?
  Ocena JMP: 4/10
     
#agata991 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 05 Paź 2012
Posty: 78
Skąd: śląskie
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-02-15, 17:45   

Ja niestety miałam przedłużoną tylko do dnia porodu. Ale podobno da się przedłużyć normalnie. Wszystko zależy od KS i KR.
  Ocena JMP: 5/10
     
malutkaaaa 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 15 Lut 2017
Posty: 2
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-02-15, 17:56   

Dzięki.
  Ocena JMP: 4/10
     
@bolka

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 17 Lis 2015
Posty: 234
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-02-16, 05:06   

http://nasza-biedronka.pl...er=asc&start=30 tu możesz sobie jeszcze poczytać
_________________
Kochaj to co robisz a nigdy nie będziesz w pracy
  Ocena JMP: 7/10
     
biedronkowa_mor

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 22 Mar 2016
Posty: 14
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-02-16, 11:28   ciaza

witaj tak bedziesz miala do dnia porodu normalnie placone podstawe bez premi bo tez mam ale dowiedzaialam sie ciekawa rzecz ze po ciazy bedzie placony zasilek macierzynski wyliczony z 12 ostatnich miesiecy (sle takich miesiecy w ktorych nie przebywalas na l4 ) wiec policz sobie dokladnie, wszyscy na foruym wypisuja ze normalnie z 12 miesicy a to nie prawda bo zapominaja dodac ze owszem 12 miesiecy ale takich co bylas caly msc + premia :)
 
     
Larrikol 


Stanowisko:
klient

Dołączyła: 17 Maj 2011
Posty: 2825
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-02-16, 21:46   

A skad się dowiedzialas takich ciekawych rzeczy?
_________________
"Jeśli szklanka jest do połowy pusta, to przelej wodę do mniejszej i przestań pieprzyć"
  Ocena JMP: 3/10
     
biedronkowa_mor

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 22 Mar 2016
Posty: 14
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-02-16, 22:21   

skad?? sama na sobie tego doswiadczylam...
 
     
#agata991 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 05 Paź 2012
Posty: 78
Skąd: śląskie
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-02-16, 22:55   

Wypłata na L4 w ciąży jest średnia z 12 miesięcy. Z ostatnich 12 miesięcy. I bez różnicy czy byla premia w jakimś miesiącu czy nie.

[ Dodano: 2017-02-16, 22:59 ]
I jestem ciekawa skad wywnioskowalas swoja teorie?:) z paska? Czy skąd? Bo troszeczkę to dla mnie dziwne. Załóżmy ze ktos przed zajściem w ciaze byl na pół rocznym zwolnieniu lekarskim, dajmy na to z powodów bólu kręgosłupa. I co wyplate mu licza z 12 miesięcy pomijając te 6 miesięcy zwolnienia? ..
  Ocena JMP: 5/10
     
biedronkowa_mor

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 22 Mar 2016
Posty: 14
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-02-17, 11:16   

agata1991 - zadzwon do zusu lub sie przejdz i zapytaj sie jak wyplacaja zasilek macierzynski:) bez przerdluzonej umowy ktora jak w moim przypdku bylaby nas czas nie okreslony.

pozdrawiam wszystkich madralinskich... pisze to co mnie spotkalo i tyle !
bylam na zwolnieniu w 3 miesiacach i nie zostaly mi policzone do zasilku - czyli 12 miesiecy pomijajac te 3 miesiace i prosze sie nie klocic bo wlasnie tak bylo i bylam w zusie i glupoty gadacie ze z 12miesiecy (calych) :)

nie chodzilo mi ze premi nie ma to nie bedzie policzone tylko jezeli bylo sie na zwolnieniu lekarskim to niestety nie biora pod uwage a srednia adekwatnie do poprzednich miesiacy) pozdrawiam
 
     
biedronka1477

Dołączył: 26 Sie 2012
Posty: 687
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-02-17, 11:32   

Biora pod uwage przepracowane pelne miesiace bez l4
 
     
#agata991 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 05 Paź 2012
Posty: 78
Skąd: śląskie
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-02-17, 11:41   

Nie kłócę się tylko probuje zrozumieć :) .. ja tez byłam na zasilku macierzyńskim ale nigdy nie zastanawiałam sie nad tym czy biorą l4 pod uwagę bo nigdy na l4 nie byłam :)
  Ocena JMP: 5/10
     
Larrikol 


Stanowisko:
klient

Dołączyła: 17 Maj 2011
Posty: 2825
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-02-17, 12:09   

Cytat:
Jak obliczyć podstawę wymiaru świadczenia?
Podstawę wymiaru wynagrodzenia i zasiłku chorobowego stanowi przeciętne miesięczne wynagrodzenie wypłacone za okres 12 miesięcy kalendarzowych poprzedzających miesiąc, w którym powstała niezdolność do pracy.
Jeśli pracownik nie przepracował jeszcze tego okresu, podstawa jest obliczana w oparciu o pełne przepracowane miesiące.
_________________
"Jeśli szklanka jest do połowy pusta, to przelej wodę do mniejszej i przestań pieprzyć"
  Ocena JMP: 3/10
     
#agata991 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 05 Paź 2012
Posty: 78
Skąd: śląskie
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2017-02-17, 14:17   

I dlatego właśnie mnie to dziwi :)
  Ocena JMP: 5/10
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group