Nasza-Biedronka.pl Strona Główna

Nasza-Biedronka.pl

Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zwroty i reklamacje
Autor Wiadomość
sarna

Stanowisko:
kasjer

Dołączył: 04 Sie 2015
Posty: 13
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-12, 08:40   

A fajki i alkochol jak sie klient pomylil mozna zwrócic ?
 
     
~Joanna26 

Stanowisko:
były pracownik

Dołączyła: 28 Paź 2014
Posty: 38
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-12, 11:35   

Nie może.
  Ocena JMP: 4/10
     
wmen

Stanowisko:
klient

Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 7
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-24, 19:44   

Witam wszystkich.

10.01.2015r. kupiłem w Biedronce przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego w Kielcach telefon myphone h-smart reklamowany jako wodoodporny. https://www.biedronka.pl/...er-tu-biedronka

Telefonu używałem na budowie, raczej w ciężkich warunkach. Często był brudzony klejem do płytek, zakurzany pyłem z cięcia i potem wycierany wilgotną szmatką bez moczenia go np. pod strumieniem wody czy rozbierania.

18.08.2016 telefon uległ awarii. Wyświetlał się tylko biały ekran, brak reakcji na przyciskanie. Zareklamowałem więc sprzęt w biedronce w której go kupiłem. Po miesiącu (16.09.2016) dostałem info że telefon wrócił. Nienaprawiony. Serwis reklamację odrzucił, ponieważ stwierdził ślady cieczy w telefonie. Wodoodpornym podobno.

Tego samego dnia odwołałem się od decyzji serwisu informując osobę pełniącą tego dnia obowiązki kierownika, że produkt jest niezgodny z umową, ponieważ jest reklamowany jako wodoodporny, a jednak w normalnym użytkowaniu daje się go zamoczyć. Pani telefon przyjęła ponownie i obiecała dzwonić jak tylko coś będzie wiedziała. Nie zadzwoniła. Ja po miesiącu (18.10.2016)przyszedłem żeby zapytać co się z nim dzieje. Okazało się że czeka od 29.09.2016 i nikt przez prawie 3 tygodnie nie poinformował mnie że telefon przyszedł. Znowu nienaprawiony. Serwis gwarancję anulował bo telefon zalany.

Dzisiaj, po rozmowie z rzecznikiem ochrony konsumentów przyszedłem do tej samej biedronki uzbrojony w pismo o odstąpieniu od zakupu z uwagi na niezgodność z umową i istotną wadę produktu. Trafiłem znów na tę samą Panią co ostatnio i chciałem zwrócić produkt wraz z rzeczonym pismem o odstąpieniu od umowy. Jednakże osoba pełniąca obowiązki kierownika rękami i nogami broniła się przed przyjęciem telefonu twierdząc że takie ma wytyczne od kierownika rejonu (obszaru?). Poprosiłem więc żeby na piśmie z odstąpieniem od umowy napisała że odmawia przyjęcia telefonu, ale również tego nie zrobiła.

Telefon zamierzam wysłać do sklepu paczką, a do żądania zwrotu pieniędzy za produkt dołączyć żądanie zwrotu kosztów wysyłki oraz zwrotu kosztów dwukrotnego dojazdu do sklepu od mojego miejsca zamieszkania i z powrotem liczonego z kilometrówki. Pierwszego dojazdu nie liczę bo był zasadny.

Jeśli kogoś moje żale interesują mogę podesłać skany protokołów serwisowych czy pism reklamacyjnych.
 
     
DarkSide 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3461
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-24, 20:58   

wmen, w takim przypadku dzwoń do BOKu Biuro Obsługi Klienta przedstaw jak sprawa wygląda. na 99% każą zwrócić pieniądze Tobie :)
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
wmen

Stanowisko:
klient

Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 7
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-25, 10:41   

Na 99% masz rację. Ja wylądowałem w tym 1%. Poniżej cytuję odpowiedź uzyskaną wczoraj od BOK:


"Szanowny Panie

W imieniu firmy Jeronimo Martins Polska S.A. dziękujemy za kontakt z Biurem
Obsługi Klienta sieci sklepów Biedronka.
W odpowiedzi na zgłoszenie informujemy, że decyzja serwisu w sprawie reklamacji
jest dla nas wiążąca i nie mamy na nią wpływu. Jeśli się Pan z nią nie zgadza,
prosimy o złożenie odwołania od decyzji serwisu poprzez bezpośredni kontakt z
serwisem w tej sprawie lub poprzez ponowne złożenie reklamacji w sklepie
Biedronka.
Jeszcze raz bardzo dziękujemy za zgłoszenie tej sprawy do Biura Obsługi
Klienta.

Z poważaniem
Biuro Obsługi Klienta"

BOK nie zarejestrował że już się odwoływałem od decyzji serwisu.

Poza tym od grudnia 2014r zmieniły się przepisy o zakupie konsumenckim i serwis nie jest dla mnie stroną tylko sprzedawca.

Poza tym paczka z telefonem dziś rano została wysłana do siedziby biedronki wraz z odstąpieniem od umowy i żądaniami z pierwszego postu
 
     
~Lwica 

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączyła: 10 Mar 2016
Posty: 42
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-25, 14:31   

U mnie jakiś czas temu była reklamacja na HAMMERA, bo potłukła się szybka....reklamacja była uwzględniona beż szemrania.
Inna sytuacja był w przypadku reklamacji C-smart..reklamacja nie została uznana, ale klient nie został z "ręką w nocniku"...serwis wyszedł z propozycją naprawy odpłatnej, zrobił kosztorys i pozostawił to do decyzji klienta....da się? Da się!

[ Dodano: 2016-10-25, 15:31 ]
U mnie jakiś czas temu była reklamacja na HAMMERA, bo potłukła się szybka....reklamacja była uwzględniona beż szemrania.
Inna sytuacja był w przypadku reklamacji C-smart..reklamacja nie została uznana, ale klient nie został z "ręką w nocniku"...serwis wyszedł z propozycją naprawy odpłatnej, zrobił kosztorys i pozostawił to do decyzji klienta....da się? Da się!
 
     
wmen

Stanowisko:
klient

Dołączył: 24 Paź 2016
Posty: 7
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-25, 15:17   

w moim przypadku serwis poinformował tylko o cieczy w telefonie i stwierdził że w związku z powyższym gwarancja zostaje anulowana.

Na szczęście jest jeszcze rękojmia i tak naprawdę mniej lub bardziej prokliencki pracownik serwisu mnie blokuje.

Inna sprawa, że Pani z biedronki nie przyjęła telefonu z informacją o niezgodności z umową i musiałem go odesłać do centrali

[ Dodano: 2016-10-25, 19:29 ]
ech... powinno być że pracownik serwisu mnie NIE blokuje. :#)
 
     
borzi

Stanowisko:
klient

Dołączył: 27 Paź 2016
Posty: 2
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-27, 13:12   

Mam pytanie, kupiłam dzisiaj kubek termiczny, ale chciałabym go zwrócić, przyjmą go bez problemu czy nie?
 
     
~gwiazda22 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 23 Kwi 2013
Posty: 38
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-27, 13:22   

przyjmą, łaski nie robią
 
     
DarkSide 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3461
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-27, 13:23   

gwiazda22, informuje Cię że zmieniły sie zasady zwrotów więc się doinformuj zanim coś klepniesz. ;/
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
borzi

Stanowisko:
klient

Dołączył: 27 Paź 2016
Posty: 2
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-27, 13:35   

Czyli przyjmą czy nie? Jest w ogóle sens iść?
 
     
~gwiazda22 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 23 Kwi 2013
Posty: 38
1 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-27, 13:41   

przecież można normalnie zwrócić towar na jakiej podstawie nie przyjmiesz? na swojej biedronce tam gdzie kupił tam może zwrócić.. proszę bardzo przekaż mi procedure
 
     
@ona1969 

Stanowisko:
kasjer

Dołączyła: 18 Mar 2012
Posty: 195
Skąd: gdańsk
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-27, 14:54   

na zwrot zakupionego towaru jest 14 dni z oryginalnym opakowaniem :regulamin:
 
     
#Lewdaim

Stanowisko:
z-ca kierownika

Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 79
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-27, 14:57   

DarkSide napisał/a:
gwiazda22, informuje Cię że zmieniły sie zasady zwrotów więc się doinformuj zanim coś klepniesz. ;/


w ciągu 14 dni można zwrócić NF który nie jest bielizną lub elektroniką z możliwością zapisania na nich jakichś danych (np. telefon, tablet, karta pamięci, dysk twardy) pod warunkiem posiadania dowodu zakupu i nieuszkodzonego opakowania

gwiazda22 napisał/a:
przecież można normalnie zwrócić towar na jakiej podstawie nie przyjmiesz? na swojej biedronce tam gdzie kupił tam może zwrócić.. proszę bardzo przekaż mi procedure


nie musi to być sklep na którym towar był kupowany, w tym zakresie nic się nie zmieniło
 
     
DarkSide 


Stanowisko:
były pracownik

Dołączył: 22 Sty 2011
Posty: 3461
Skąd: Polska
0 UP 0 DOWN
Wysłany: 2016-10-27, 14:58   

Lewdaim, w przypadku płatności kartą musi byc to sklep na którym kupiono.
_________________
Życie bez biedronki jest możliwe a do tego wspaniałe!!!
  Ocena JMP: 1/10
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo