To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Praca w Biedronce - Szkolenia na eduakcji

Adam26022000 - 2024-01-29, 10:44
Temat postu: Szkolenia na eduakcji
Kierownik każe wszystkie szkolenia wykonywać w domu bo w pracy nie ma na to czasu. Wiadomo, że tego czasu jest mało ale z drugiej strony w czasie wolnym w domu tez każdy ma swoje obowiązki nie mówiąc już chciałby odpocząć.
Jakieś pomysły jak rozwiązać ten problem. Wiem, że jest to problem na wielu sklepach.
Może góra powinna wyznaczyć jakieś godziny dla pracowników na te szkolenia w czasie pracy.

operatorgd - 2024-01-29, 13:03

Jeśli jest to szkolenie obowiązkowe to można je robić a nawet powinno w godzinach pracy. Reszta szkoleń nieobowiązkowych do wykonania w domu
marta1 - 2024-01-29, 18:28

Adam26022000, Ty jesteś zastępcą i o takie rzeczy pytasz? W raporcie na pewno przyszła informacja, że kierownik sklepu ma tak zaplanować czas pracy, by każdy pracownik takie obowiązkowe szkolenie wykonał w godzinach pracy. Ja wiem, że kierownicy sklepów są postawieni przez firmę w kiepskiej sytuacji ale to nie jest powód, by zmuszać pracownika by obowiązkowe szkolenie wykonywał w domu. Poza tym, nie wiem jakich środków przymusu stosują kierownicy, serio.
biedronek782 - 2024-01-30, 00:13

To jasne jest przeciez ze zgodnie z procedurami tak byc powinno. Ale zks i ks chcą szklem dupę utrzeć i wciskają szkolenia poza godzinami pracy pracownikow zeby Ci nie marnowali im czasu w godzinach pracy na markecie jak robota sie pali...potem niby mozna odebrac te godziny wychodzac wczesniej z pracy, ale roznie z tym bywa. W tym burdelu jednych procedur sie przestrzega z nadgorliwością zeby innych nie przestrzegac wcale. Jestes niby zks i tego nie wiesz?
miecia - 2024-01-30, 09:10

biedronek782 napisał/a:
To jasne jest przeciez ze zgodnie z procedurami tak byc powinno. Ale zks i ks chcą szklem dupę utrzeć i wciskają szkolenia poza godzinami pracy pracownikow zeby Ci nie marnowali im czasu w godzinach pracy na markecie jak robota sie pali...potem niby mozna odebrac te godziny wychodzac wczesniej z pracy, ale roznie z tym bywa. W tym burdelu jednych procedur sie przestrzega z nadgorliwością zeby innych nie przestrzegac wcale. Jestes niby zks i tego nie wiesz?


Zgadzam sie w 100 % z Twoja opinia, dodam od siebie ze za mało ludzi walczy o to i potem sie okazuje ze tylko jedna lub 2 osoby sa roszczeniowe bo sie nie zgadzaja na pewne rzeczy a reszta tym ze sie zgadzaja sa super, ale do czasu, bo kiedys zawsze nastepuje ze komus sie powija noga i oni nie przejmuja sie tym pracownikiem tylko robia wszystko aby sie sam zwolnił albo szukaja haka. Za długo pracuje i chyba widziałam wszystko co potrafi sie dziac na sklepie. Tez walczyłam i przeszłam wspolprace z kilkoma kierownikami i zastepcami. I za 10 lat tylko z jednym kieronikiem było zajebiscie, traktował ludzi z szacunkiem i kazdy konflikt rozwiazywał w 4 oczy. Długo nie zaszedł poniewaz rejonowemu sie nie widział bo jego zdaniem sklep nie funcjonował na tip top, tak naprawde nie dali mu nawet szansy, a wymagali ze sklep burdel postawi na nogi bez pomocy .

Adam26022000 - 2024-01-31, 16:57

biedronek782, miecia, tak jestem zks i wiem jak powinno być. Pytam tylko czy ktoś ma pomysły jak rozwiązać sytuację kiedy kierownik za zrobienie szkolenia w czasie pracy robi potem cały miesiąc na złość.
Nie wiem po co te uszczypliwości z waszej strony.

marta1 - 2024-01-31, 17:10

Adam26022000, porozmawiać z takim kierownikiem a jeśli, to nie pomoże, to pokazać że złośliwość działa w obie strony. Przecież to nie jest przedszkole tylko praca, w której są prawa i obowiązki i każdy bezwzględnie powinien o tym wiedzieć, bo przykład idzie z góry.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group