To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Praca w Biedronce - zwroty towarów uszkodzonych i z reklamacji

gaba3005 - 2010-01-29, 22:14
Temat postu: zwroty towarów uszkodzonych i z reklamacji
słyszeliście coś o zmianach zasad zwrotów towarów uszkodzonych i z reklamacji,podobno co miesiąc mamy robić na to protokoły likwidacji i oddawać do centrum
pitus - 2010-01-29, 22:52

dokładnie. teraz uszkodzony non-food będzie wliczany w koszty sklepu
bryczka1 - 2010-01-30, 07:55

Zasada ta obowiązuje od 1 lutego. mi się już trafiły dwa sklepy, które zwróciły towar uszkodzony na PL. Działamy jeszcze nad zasadami na jakich sklepy powinny zwracać nam towar. Dobrze by było jak by towar uszkodzony ułożony był na paletach jednorazowych.
gaba3005 - 2010-01-30, 15:33

to w takim razie możemy pożegnać się z premią ;(
LOL - 2010-02-16, 01:04

Zasada jest taka:

Zwrot klientowski ---> towar na liscie do naprawy ---> telefon do Call Center (koncówka 33 11) ---> Protokół przyjecia do naprawy -----> wyslanie towaru z najblizsza dostawa

Zwrot klientowski ----> nie ma towaru na liscie do naprawy ---> telefon do Call Center (koncówka 33 11) ----> protokół perzyjecia do naprawy podpisany dodatkowo "Kwituję odbiór gotówki w kwocie "XY" przez klienta ----> zwrot gotówki na kasie 1 ----> towar w PL



Jesli jest zachowana procedura to na koniec miesiaca odliczane sa z naszych PL te non-foody.

bryczka1 - 2010-02-16, 16:47

Jeżeli produkt znajduje się na liście indeksów serwisowanych, należy zapoznać się z procedurą wg. dostawcy. Przez DC serwisowane są tylko produkty Athletic International, Sigma Team, New Trade Solution. Pozostałe indeksy sklep serwisuje zgodnie z procedurą.
LOL - 2010-02-16, 23:16

bryczka1 napisał/a:
[...] Pozostałe indeksy sklep serwisuje zgodnie z procedurą.



Dla jasnosci bo chyba mamy inne dane nt serwisu ? Prosze o rozwiniecie tematu...

bryczka1 - 2010-02-17, 18:32

Jakie inne dane. Procedura wg dostawców mówi sama za siebie.
Jeśli przy dostawcy jest napis serwis Door to Door to klient sam dzwoni do serwisu.
W większości są to procedury postępowania dla sklepów. Przez DC mała ilość firm jeździ i jest to podyktowane tylko i wyłącznie przez dostawcę.

max26 - 2010-03-07, 17:21

Tka się zastanawiam gdzie tu jest prawda!Z tego co wiem to za non-food jest inaczej liczone do premi i nie powinno być z tym problemu chyba że jest on w dużych ilościach ;]


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group