To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Świadczenia socjalne - Oświadczenie o zarobkach

MalaAsia - 2018-11-10, 11:59

No i na www.dlanaswjm.pl. w informacjach nt zasileń jest napisane, że dostaną je ci "którzy odebrali kartę przedpłaconą najpóźniej do 12 listopada 2018 r. i złożyli oświadczenie o dochodzie brutto najpóźniej do 12 listopada 2018 r. Zasilenia zostaną zrealizowane do końca listopada 2018 r. Kwoty zasileń zostaną ogłoszone w terminie późniejszym."
" OSOBY UPRAWNIONE
1. Świadczenie otrzymają pracownicy JMP S.A., którzy:
a) Odebrali kartę przedpłaconą i jest ona zeskanowana do systemu najpóźniej do 12.11.2018 r. "

"W związku z planowanym zasileniem pracownicy powinni się upewnić, czy posiadają kartę, która jest poprawnie przypisana do nich w systemie. Jak to zrobić?

pracownicy sklepów – informację, o numerze karty przypisanym w systemie znajdą w raporcie wygenerowanym z OHR przez Kierownictwo Sklepu. Pracownik powinien sprawdzić, czy identyfikator jego karty (znajdujący się na przodzie karty i zaczynający od cyfr 350) jest taki sam, jak numer przypisany do niego w raporcie."

Tak więc zdaje się, że masz pozamiatane, chyba, że stara karta jest do ciebie przypisana, przeleją ci zasilenie na starą kartę a ty później weźmiesz sobie nową od kiero i złożysz wniosek by ci przelali kasę na nową kartę

u8t3io3p - 2018-11-10, 14:12

Nie byłeś pracownikiem, więc karta została wyrzucona z bazy, jeśli tego nie zrobiłeś po ponownym zatrudnieniu to jej tam po prostu nie ma. Nic nie dostaniesz. Jestem w podobnej sytuacji i kierownik wolał mi wydać nowa kartę w celu uniknięcia problemów
sylwuńka - 2018-11-10, 18:52

A ja mam ta sama karte. Pracownikiem bylam do 30 wrzesnia 2017 i od 20 czerwca 2018 zatrudnilam sie ponownie i karta jest przypisana z automatu. Sprawdzalam tak samo jak nr sap ten sam dostalam
mowia-mi-kinia - 2018-11-10, 21:33

Jeśli nic się w oświadczeniu nie zmienia to trzeba wypełniać online ten wniosek ,w sensie wysłać?
MalaAsia - 2018-11-10, 21:46

mowia-mi-kinia napisał/a:
Jeśli nic się w oświadczeniu nie zmienia to trzeba wypełniać online ten wniosek ,w sensie wysłać?


Procedura ŚWIĄTECZNEGO ZASILENIA KARTY PRZEDPŁACONEJ
elementu Pakietu Świątecznego 2018
II. OSOBY UPRAWNIONE
1. Świadczenie otrzymają pracownicy JMP S.A., którzy:
a) Odebrali kartę przedpłaconą i jest ona zeskanowana do systemu najpóźniej do 12.11.2018 r.
b) Złożyli oświadczenie o dochodach najpóźniej do 12.11.2018 r.
c) Są w stosunku pracy na dzień 5.11.2018 r. i pozostają nadal w stosunku pracy z JMP S.A.
w dniu 19.11.2018 r., w tym osoby przebywające na zwolnieniach lekarskich, urlopach
macierzyńskich, wychowawczych i rodzicielskich.
2. Pracownicy, którzy nie złożyli oświadczenia o dochodach do 12.11.2018 r., nie otrzymają
świadczenia socjalnego (zgodnie z ust. V pkt 4 Regulaminu ZFŚS).
3. Pracownicy, którzy w poprzednich latach złożyli oświadczenie o dochodach i ich próg dochodowy
oraz liczba członków gospodarstwa domowego nie zmieniły się, nie muszą składać nowego
oświadczenia.

4. Zmiany progu dochodowego dokonywane po 12.11.2018 r. nie będą uwzględniane.
5. Pracownicy, wobec których zakończono proces weryfikacji oświadczenia o dochodach za 2017 r.
i stwierdzono rozbieżności co do prawdziwości danych zawartych w oświadczeniu (z przesłanych
dokumentów wynika inny próg dochodowy niż zaznaczony), nie otrzymają świątecznego zasilenia
karty przedpłaconej.
6. Pracownicy, którzy nie odesłali wymaganych dokumentów potwierdzających dane zawarte
w oświadczeniu o dochodach za 2017 rok do momentu odesłania dokumentów i ich weryfikacji
mają wstrzymane świąteczne zasilenie karty przedpłaconej.

Leszy - 2018-11-10, 22:48

MalaAsia napisał/a:

Tak więc zdaje się, że masz pozamiatane, chyba, że stara karta jest do ciebie przypisana, przeleją ci zasilenie na starą kartę a ty później weźmiesz sobie nową od kiero i złożysz wniosek by ci przelali kasę na nową kartę


u8t3io3p napisał/a:
Nie byłeś pracownikiem, więc karta została wyrzucona z bazy, jeśli tego nie zrobiłeś po ponownym zatrudnieniu to jej tam po prostu nie ma. Nic nie dostaniesz. Jestem w podobnej sytuacji i kierownik wolał mi wydać nowa kartę w celu uniknięcia problemów


sylwuńka napisał/a:
A ja mam ta sama karte. Pracownikiem bylam do 30 wrzesnia 2017 i od 20 czerwca 2018 zatrudnilam sie ponownie i karta jest przypisana z automatu. Sprawdzalam tak samo jak nr sap ten sam dostalam


Zastępca kierownika spojrzał w rejestr OHR odnośnie kart. Wśród przypisanych kart była moja stara wraz z numerem SAP więc można powiedzieć ze miałem szczęście. Pozostaje pobrać nową karte i złożyć wniosek o przelanie środków z jednej na drugą, ale to nie dziś ponieważ, jak większość z was pewnie wie, dzisiaj była gehenna i ludzie robili zakupy jak na wojne.

Niemniej dziękuje za wypowiedzi. Jedna historia z Happy Endem chociaż jest :)

MalaAsia - 2018-11-10, 22:55

Leszy, fajnie, że masz takie dobre wieści!
sylwuńka - 2018-11-11, 06:38

Ja na miejscu Leszy przeniosla bym srodki po zasileniu bo jak ktos pisal trwa to ze 2 tygodnie. Kadry maja dane starej karty i tam zrobia doladowanie wiec bedziesz musial i tak po zasileniu zrobic to jeszcze raz.
bostwo113 - 2018-11-12, 14:11

gdzie mogę sprawdzic czy karta przedplacona jest przypisana zgodnie z wydaniem ? takiego emaila dostalismy na sklep ;) numer karty jest okk ale nie wiem gdzie sprawdzic date wydania ?
marta1 - 2018-11-12, 14:54

MalaAsia napisał/a:

"W związku z planowanym zasileniem pracownicy powinni się upewnić, czy posiadają kartę, która jest poprawnie przypisana do nich w systemie. Jak to zrobić?

pracownicy sklepów – informację, o numerze karty przypisanym w systemie znajdą w raporcie wygenerowanym z OHR przez Kierownictwo Sklepu. Pracownik powinien sprawdzić, czy identyfikator jego karty (znajdujący się na przodzie karty i zaczynający od cyfr 350) jest taki sam, jak numer przypisany do niego w raporcie

MalaAsia - 2018-11-12, 15:29

marta1 napisał/a:
MalaAsia napisał/a:

"W związku z planowanym zasileniem pracownicy powinni się upewnić, czy posiadają kartę, która jest poprawnie przypisana do nich w systemie. Jak to zrobić?

pracownicy sklepów – informację, o numerze karty przypisanym w systemie znajdą w raporcie wygenerowanym z OHR przez Kierownictwo Sklepu.


U nas na sklepie na socjalu była informacja o tym sprawdzaniu i w tym pisemku (tak, wiem, nazywa się to raportem ;) ) było wyjaśnione gdzie w OHR kierownik może znaleźć i wydrukować listę pracowników z sap i nr kart do nich przypisanych, ale nikomu taki wydruk nie był potrzebny, więc go nie było

bostwo113 - 2018-11-12, 16:11

jest wydruowana lista pracowniów numery kart i daty ich wydania, karte mam zarejestrowana jest aktywna numer karty sie zgadza tylko nie wiem o co chodzi z tym wydaniem?
MalaAsia - 2018-11-12, 16:23

Data wydania czyli kiedy tobie została wydana przez kierownika - niektórzy mają jedną wydaną przy zatrudnieniu albo wtedy gdy zostały wprowadzone do obiegu dla pracowników, a niektórzy np zgubili pin i mają wydaną kolejny raz
marta1 - 2018-11-12, 16:29

Jeśli numer Twojej karty zgadza się z tym który jest przypisany do Twojego nr sap to nie musisz się martwić datą wydania , chyba coś źle zrozumiałaś z tego maila ;)
verash - 2018-11-14, 20:42

Witam. Pracuje od niedawna, a dopiero dzisiaj się dowiedziałem że trzeba złożyć oświadczenie o dochodach, żeby dostać pieniądze na święta i paczkę. Według tego regulaminu jest już za póżno, bo do 12. Czy coś jeszcze może mnie uratować? Może jakby kierwnik sklepu gdzieś zadzwonił? Wydali mi tylko kartę benefit.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group