To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Praca w Biedronce - Pożegnania z Biedronką czas :)

marta1 - 2018-07-14, 22:39

emotka, głowa do góry :) i powodzenia , przykro jest czytać takie opinie o biedronce tym bardziej że na początku byłaś zadowolona ze współpracy więc wiesz że nie wszędzie jest źle , są sklepy gdzie wszyscy się w miarę dogadują i przestrzegane są standardy i prawa pracownika , nie piszę tego by usprawiedliwiać firmę ale dlatego by te osoby które Cię tak traktowały wiedziały że nie są bezkarne .
Anonymous - 2018-07-14, 22:55

MalaAsia napisał/a:
emotka,nie wiem z czego wynikają pisywane przez ciebie problemy, wg mnie nalezałoby to zgłosic do BOP, kontakt wisi na socjalu ... Co do przestrzegania kodeksu pracy - u nas jest przestrzegany, na przerwy kierownicy wyganiają kasjerów, zamykają nam kasę, pilnują, by schodzić i być te 15 min .... w ogóle nie wiem jak może być możliwe nie puszczenie na przerwę, skoro kończąc zmianę zaznaczasz czy byłaś na przerwie. żejście kilka czy kilkanaście minut później niż było zaplanowane, zmiany po 10h, 11i 45min nie są niczym dziwnym, skoro sklepy są otwarte do 22:00, a w niedzielę nieczynne. Nie wiem, czy nie wyolbrzymiasz więc, że wszystko było przeciwko tobie robione ... Ale! skoro tak to odbierasz i źle się w tej pracy czujesz, to jasne, że lepiej, żebyś znalazła cos innego, niż się męczyła ...

Problemy wynikły po tym jak się odezwałam w sprawie dojazdu i grafiku i napisałam o tym na forum.
Przy odbijaniu się, raz tylko powiedziałam, że nie zaznaczę, że byłam na przerwie, bo nie byłam, ks zabrał mi myszkę, odklikał co miał odklikać (odbycie przerwy), szarpnął za identyfikator (bo miałam w zasięgu jego ręki) i odbił.
Wytrzymałam jeszcze kilka dni w pracy, ale nic się nie zmieniło i po prostu odpuściłam.
Nie widzę sensu zgłaszania tego, bo szukam pracy w tym samym mieście, tyle, że w innym markecie i nie chcę mieć znowu problemów.

[ Komentarz dodany przez: Bartosz: 2018-07-16, 04:18 ]
Użytkownik usunięty na życzenie.

MalaAsia - 2018-07-14, 23:07

Jeśli to co piszesz jest prawdą, to całe zajście jest przecież na kamerach i zgłoszone jest łatwe do weryfikacji, a zgłosić i do BOP i do PIP można anonimowo, a oni niech sobie przeglądają kamery - ile razy na przerwie ludzie nie byli, a zaznaczali, ze tak ...
miecia - 2018-07-14, 23:10

Jesli to prawda to kiero ma przesrane. Hmmm ja bym tego tak.nie zostawila ze wzgledu na innych. A nagranie minimum chyba 30 dni moxna cofnac. U mnie na sklepie tak przynajmniej.
MalaAsia - 2018-07-14, 23:23

miecia napisał/a:
Jesli to prawda to kiero ma przesrane. Hmmm ja bym tego tak.nie zostawila ze wzgledu na innych. A nagranie minimum chyba 30 dni moxna cofnac. U mnie na sklepie tak przynajmniej.

oni na serwerach maja chyba i dalsze, jesli sie to okaże konieczne, ale skoro emotka pracowała od czerwca jakoś, a mamy połowę lipca to i w 30 dniach sporo by znalazł, ja bym nie odpusciła nie dla innych, ale dla siebie, po prostu z szacunku do siebie, bo dlaczego mam pozwalać, by ktoś bezkarnie tak mnie traktował ... jak ja na to pozwalam, to czemu ktoś ma mi tego nie robić?nooo sorry nie każdy ma tyle przyzwoitości by tak z własnej kultury, dobroci, etyki nie robić komuś świństw, niektórzy muszą się przekonać, że nawet wbrew sobie ale szanować innych muszą albo ponosić konsekwencje

patogen123 - 2018-07-15, 08:51

miecia napisał/a:
Jesli to prawda to kiero ma przesrane. Hmmm ja bym tego tak.nie zostawila ze wzgledu na innych. A nagranie minimum chyba 30 dni moxna cofnac. U mnie na sklepie tak przynajmniej.
To nieprawda. Wie. że emotka skarży się na forum i odwala takie coś? No, bez jaj.
Anonymous - 2018-07-15, 09:17

Skoro już i tak postawiłaś sprawę na ostrzu noża, to nr do rejonowego mogłaś uzyskać przez bop. Szkoda żeby takie traktowanie pracownika przeszło kierowniczce bokiem, nawet jeśli szukasz innej pracy. A może tym bardziej, jeśli szukasz...
majamaja - 2018-07-15, 10:24

nie zgłaszanie takich rzeczy do PIP, BOP to głupota. Owszem z przenoszeniem na inne sklepy nic nie zrobisz (bo mają prawo cię oddelegować na inny sklep) ale brak przerwy, zmuszanie do potwierdzania obecności na przerwie to już grubsza sprawa. Nie zgłoszenie KR albo BOP zmianę grafiku, braku poinformowania o zmianie i wpisanie za to UŻ, którego nie chciałaś? Sorki ale to już nawet nie głupota to... (sorki nie napiszę). U mnie po takim potraktowaniu telefon byłby w ciągu 5 min po zobaczeniu tego uż. Zgłosić takie rzeczy nadal możesz i zrób to dla siebie, dla przyszłych pracowników a także po to, żeby załoga ks + zks zobaczyła, że do bogów im daleko.
marta1 - 2018-07-15, 12:00

patogen123 napisał/a:
miecia napisał/a:
Jesli to prawda to kiero ma przesrane. Hmmm ja bym tego tak.nie zostawila ze wzgledu na innych. A nagranie minimum chyba 30 dni moxna cofnac. U mnie na sklepie tak przynajmniej.
To nieprawda. Wie. że emotka skarży się na forum i odwala takie coś? No, bez jaj.

patogen123 zwrócił uwagę na coś ważnego , na kwestię anonimowości w internecie , nie zawsze mamy pewność że opisując coś jesteśmy anonimowi , działa to też w drugą stronę , ci którzy to czytają i wytykają piszącym głupotę tak jak w sytuacji opisanej przez emotkę też powinni poczuć że nie są anonimowi a tym bardziej bezkarni , bo takie traktowanie pracownika zasługuje na to by to właśnie tacy kierownicy pożegnali się z biedronką .

[ Dodano: 2018-07-15, 12:36 ]
emotka napisał/a:
może będą przestrzegać kodeksu pracy. Bo w biedrze tego nie przestrzegają...

tu wystarczyłoby wpisać numer sklepu w którym takie praktyki są stosowane , bo nie w każdej biedronce łamanie kp jest regułą i nie zawsze potrzebny jest BOP lub PIP by kierownicy którzy czują się "bogami"przekonali się że nie są bezkarni .

Włodarz - 2018-07-15, 12:43

emotka a jak się zatrudniałaś do biedry to nie miałaś problemu z dojazdem? nagle okazało się że po zatrudnieniu jest jednak problem? ja tu czegoś nie rozumiem zatrudniłaś się i problemu nie było a po zatrudnieniu zrobił się problem. To po co się zatrudniałaś w tej biedronce?
KR nie jest przełożonym pracowników i pracownik nie musi posiadać do niego numeru od tego jest kierownictwo sklepu a jak jest coś nie halo z kierownikiem jest telefon do bopu. Prawidłowo że nie dali numeru do rejona tak btw rejon ma 12 sklepów po średnio 13 osób w sklepie to daje 154 osoby teraz sobie wyobraźcie jak by wszyscy do niego dzwonili z każdą pierdołą.
Zgłoś całą sprawę do bopu, opisz bo mi się tak do końca wierzyć nie chce że to jest cała wina po stronie ks. Może jeśli tak to trzeba się takiego pozbyć z tej firmy bo to działa tylko na niekorzyść wizerunkową.

MalaAsia - 2018-07-15, 12:56

emotka, Kontakt do BOP:
800 800 135 lub 61 630 85 95 wew. 1
Poniedziałek-piątek 8:00-19:00
Sobota: 8:00-16:00
Lub napisz maila na adres: pracownicy@jmpolska.com

Działaj, powodzenia!

marta1 - 2018-07-15, 12:57

Włodarz, nie rozumiesz bo nie przeczytałeś wszystkiego
nikt tu nie mówi że cała wina jest po stronie kierownika , kierownik jest winny tam gdzie można mu udowodnić że złamał przepisy kp .

Anonymous - 2018-07-15, 13:12

tu już czas na prokuratora, a nie BOP, czy inspekcje pracy. Jeśli "zaginie" zapis monitoringu to kryminał...
Włodarz - 2018-07-15, 13:25

marta1 przeczytałem wszystko ja nie rozumiem tylko tego że ludzi się zatrudniają do sklepów i nie przemyślą sobie dojazdu/powrotu i później jest płacz i lament jak się okazuje że w pracy trzeba zostać dłużej.
Dlatego takich kierowników czy zastępców powinno się wypierdalać na zbity pysk ale do tego potrzebni są kasjerzy którzy potrafią zgłosić nieprawidłowości. Jest złamany kodeks pracy zgłośmy to gdzie trzeba.
marek_k62 jaki prokurator? weź człowieku zastanów się co piszesz albo pomyśl a nie pisz pod wpływem emocji totalnych głupot.

marta1 - 2018-07-15, 13:39

odbiegamy trochę od tematu ale ...
https://nasza-biedronka.pl/viewtopic.php?p=116918&highlight=#116918
Włodarz to też czytałeś ?



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group