To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Praca w Biedronce - kalendarz Biedronki na 2017

felixswe - 2017-01-14, 00:32

żuczek1, bo błąd tkwi w info jaką dostaliśmy w sms-ach, a mianowicie, że to nie cała akcja trwa do 31.12 a tylko samo zbieranie punktów... tak więc całą winę ponosi centrala czyli ci co tworzą wiadomości i ci co ich nadzorują...
marta1 - 2017-01-14, 00:42

felixswe, spać nie możesz ? :D
prawda jest taka że akcja z kalendarzami to kolejny niewypał , po porażce ze świeżakami firma nie wyciągnęła wniosków , dla mnie to proste : wystarczyło wydrukowac więcej kalendarzy i zablokować zbieranie punktów po pełnej puli upoważniającej do odbioru jednego kalendarza , było tak że jedni odebrali 3 , 4 kalendarze a drudzy wcale ponieważ w danym momencie nie były dostępne .

Lewdaim - 2017-01-14, 09:48

Punkty które zbieraliśmy na kartach "Moja Biedronka" na kalendarze z dniem 01.01.2017 zostały anulowane. Na stronie moja.biedronka.pl było to widoczne od 03.01.2017. Aktualnie po zalogowaniu już nie ma informacji o ilości pkt na karcie ani akcji z kalendarzami.

Akcja z kalendarzami trwała do 31.12.2017 lub do wyczerpania zapasów. Na sklepach te zapasy wyczerpały się przed końcem daty obowiązywania akcji.

Około 03.01 zaczęły przyjeżdżać nowe kalendarze. Nie wiem czy był to dodruk czy zebrali jakieś zapasy z centralnego magazynu, bo takiej informacji nie dostaliśmy.

Póki co kalendarze się nie odliczają po zeskanowaniu karty MB i przyszła informacja o wycofaniu ich na magazyn i oczekiwaniu na dalsze instrukcję.

Skiter1991 - 2017-01-14, 18:22

Instrukcja już jest dostępna w najnowszym RH
Piotrek10020 - 2017-01-25, 09:26

A ja otrzymałem na mejla informację że mam czekać na sms potwierdzający dostępność kalendarzy ale niestety do tej pory nie przysłali tego sms pomimo że mieliśmy uzbierane punkty na jedną sztukę kalendarza . Kiedy te sms mają wysyłać ??? .
Lewdaim - 2017-01-25, 09:57

SMS'y są już wysyłane. Problem polega na tym, że teraz jednemu klientowi przysługuję jeden kalendarz bez względu na to na ile ich uzbierał pkt. Wybrani klienci dostają SMS o możliwości odbioru kalendarza i na ich kartach MB zapisywany jest rabat na te kalendarze a podczas zakupów i zeskanowaniu tej karty na kasie wyświetlany jest komunikat o możliwości odebrania kalendarza.
Klient który już chociaż raz odebrał kalendarz i uzbierał pkt na kolejny nie dostanie SMS'a.

Piotrek10020 - 2017-01-25, 10:45



A oto treść mejla w załączniku który otrzymałem i tam nie napisali nic o tym limicie kalendarzy ...... czyli że to ściema i wprowadzanie kliętów w błąd wysyłając takie informacje .

Lewdaim - 2017-01-25, 12:25

Wydaję mi się, że to standardowa odpowiedz dla klientów którzy piszą do BOK w sprawie kalendarzy. Zapewne nie był podawany nr karty MB po którym można było sprawdzić czy kalendarz był już kiedyś odebrany i czy klientowi przysługuje. Druga kwestia to czy nawet w przypadku podania takiego nr stosuję się praktykę sprawdzania "przysługiwalności" kalendarza w celu lepszego spersonalizowania odpowiedzi.
Piotrek10020 - 2017-01-25, 15:06

Przecież po adresie mejl także mogli by sprawdzić czy jest on zarejestrowany w ich bazie oraz czy odebrał i co odebrał oraz ile sztuk i na podstawie tych danych udzielić rzetelnej merytorycznej odpowiedzi a nie wprowadzać klięta w błąd swoją odpowiedzią stosując formułki na zasadzie kopiuj wklej bo to świadczy że firm ma klięta głęboko w ......... .
bolka - 2017-01-25, 15:49

Piotrek10020 napisał/a:
Przecież po adresie mejl także mogli by sprawdzić czy jest on zarejestrowany w ich bazie oraz czy odebrał i co odebrał oraz ile sztuk i na podstawie tych danych udzielić rzetelnej merytorycznej odpowiedzi a nie wprowadzać klięta w błąd swoją odpowiedzią stosując formułki na zasadzie kopiuj wklej bo to świadczy że firm ma klięta głęboko w ......... .

Pozostaje napisać kolejnego maila .

Kozłowski - 2017-01-25, 18:14

Piotrek10020 napisał/a:
Obrazek

A oto treść mejla w załączniku który otrzymałem i tam nie napisali nic o tym limicie kalendarzy ...... czyli że to ściema i wprowadzanie kliętów w błąd wysyłając takie informacje .


Byłeś w sklepie zeskanować kartę na otwartym paragonie? Powinien się pojawić na kasie kalendarz :)

Włodarz - 2017-01-25, 19:00

Piotrek10020 dostałeś odpowiedź na pytanie kiedy będą kalendarze. Jest to pewnie odp automatyczna i nie jedna firma z tego korzysta. W smsie dostaniesz że pewnie przysługuje ci tylko jeden. Regulamin jest dostępny w sklepie u kierownika jeśli chcesz poproś o niego i tam masz podane co zrobić jeśli czujesz się pokrzywdzony lub chcesz złożyć reklamację ;) a najlepiej to zadzwoń na infolinię - ostrzegam możesz mieć z tym kłopot bo ciężko się dodzwonić.
Z kalendarzami było tak że promocja trwa do kiedyś tam lub do wyczerpania się kalendarzy. Te się wyczerpały zanim zdążyłeś zebrać punkty więc firma nie jest tu niczego winna i nie oszukuje cię. Trzeba czytać regulaminy promocji, konkursów itp żeby później nie być rozczarowanym.

Kozłowski - 2017-01-26, 10:55

Włodarz napisał/a:
Piotrek10020 Trzeba czytać regulaminy promocji, konkursów itp żeby później nie być rozczarowanym.

To jest zasadniczy problem jaki ma wielu klientów.

Patrycja. - 2017-01-26, 11:42

Ale pojawia się kolejny problem, bo ja dostałam sms, że mogę odebrać kalendarz, skanuję kartę i nie ma żadnego komunikatu o tym że mogę go odebrać i taki problem ma parę innych osób.
Lewdaim - 2017-01-26, 12:18

W takim wypadku zostaję kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Od strony informatycznej ktoś dał ciała i nie dopisał rabatu na kalendarz do karty MB.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group