To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Tajemniczy Klient - Oszukańcze praktyki Biedronka w Legnicy ul.E.Orzeszkowej

Manat - 2017-01-04, 14:18
Temat postu: Oszukańcze praktyki Biedronka w Legnicy ul.E.Orzeszkowej
Pisze jako dokumentnie wkurzony klient.Rzecz dotyczy nie do końca uczciwych praktyk.Towar w tym wypadku dziś,wstawiono winogrona bezpestkowe tuz przy wejściu na sale sprzedaży jest miejsce gdzie ustawia się towary które są sprzedawane w PROMOCJI czyli łatwo się domyślić w niższych cenach.Taki sposób sugeruje że akurat owe winogrona bezpestkowe kupimy taniej kiedy na innym stanowisku ich cena wynosi..uwaga 17,49zł!!!!! :regulamin: :regulamin: :blebla: tak samo ponoć sugestia ze pieluszki dla niemowląt są dziś w promocji!!gdy cena regularna to 29zł z groszami to zwykłe draństwo!!!Z głosiłem fakt braku cen kierowniczce zmiany która raczyła mi powiedzieć że cena "na pewno tam jest" lecz gdy powiedziałem ze jej na pewno nie ma to nie raczyła ruszyć nadobnej dupy i 1)pokazać gdzie jest 2)Raczyła mi doradzić abym sobie ceny...poszukał,oż k...mać to ja jestem w sklepie od szukania cen nie od robienia zakupów!!????Jestem stałym klientem moje zakupy miesięczne wynoszą ponad 13tyś rocznie,zatem myślę że czas najwyższy zmienić sklep ponieważ nie chce abym był oszukiwany-obrażany za moje pieniądze.Niedaleko stanie market Lidl do którego będziemy z rodziną kierować kroki a innym wskażę że nie warto w Biedronce robić zakupów.Nie można załączyć fotografii jeśli ktoś chce owy dowód proszę o info na priv.
patusss933 - 2017-01-04, 14:27

Co do winogron to w promocji są od jutra 5.01, a widocznie, ze byly wystawione tam gdzie promocje to czasem jak przyjdzie wiecej to robi sie miejsce na poczatku stanowiska. Fakt faktem cena tam powinna byc :)
Anonymous - 2017-01-04, 14:44

Ceny nie było, więc nie możesz czuć się oszukany finansowo. Cena może akurat była robiona. Jednak obsługa przez kierowniczkę pozostawia wiele do życzenia. Kolejna sprawa, to tylko forum, które nie należy do firmy, więc jedyne co tu możesz zdziałać to ulżenie sobie w złości :) W "mojej" biedronce połowy cen nie ma, a druga połowa się nie zgadza, ale to tylko zakupy i warto czasem wziąć głęboki wdech i policzyć do 10.

Ps. pieluchy są w promocji, ale dopiero przy zakupie 2 szt.

marta1 - 2017-01-04, 15:38

Myślę że nie byłoby burzy gdyby Manat, został inaczej potraktowany przez ową kierowniczkę , niestety ale jest tak że sposób podejścia do klienta buduje wizerunek firmy i niestety niektórzy mają problem z kontaktem z klientami , w tym przypadku głęboki oddech powinna wziąć kierowniczka :P
Manat - 2017-01-04, 17:48

Dziękuję za (częściowe)wsparcie jednak nadmienię....to stała praktyka w tejże Biedronce!!!!,ponieważ raz się złapałem na taki "lep"tłumacząc sobie "ee..pewnie zapomnieli wstawić ceny,lub wysunęła się z ramki cennika) i tak kupiłem jabłka"z feik promocji"stąd moje dziś wyczulenie/wkurzenie..takie działanie z rozmysłem wystawia w jaskrawym świetle opinie o decydentach placówki(ślepy pęd do wyników sprzedaży)i pisanie że nie zostałem oszukany bo...."nie było ceny" jest rozwadnianiem problemu....jedyna metoda to napiętnować takie"glizdy handlu" i zostawiać kasę gdzie indziej,bez oglądania się na hasło"dobrze że Biedronka jest tak blisko"(klienta,ale na bakier z fair play)poza tym POLSKIE PRAWO do k.nędzy WYMAGA ABY BYŁY PODANE CENY !!!!! ZATEM JEST TO łamanie PRAWA!!
moli - 2017-01-04, 18:40

Manat nie podoba Ci się to nie chodź do tej Biedronki na zakupy...
agata_mloda - 2017-01-04, 18:41

Boże drogi to idź do Lidla!!!!
ona1969 - 2017-01-04, 18:47

i to jest dobra odpowiedz i podpowiedz... :yeah:
grubymisiu - 2017-01-04, 20:12

Ja jak kupiłem jabłka w warzywniaku za 1zl/kg i okazały się nie jadalne to zmieniłem warzywniak , co Szanownemu Koledze również życzę.Po co te nerwy i wypominanie 13 tyś , wrzuć Chłopie na luz ,wyduldaj ze dwa browary , a świat będzie pieknieszy.Pozdrawiam
Manat - 2017-01-04, 22:32

Dziękuję za "odpowiedz i podpowiedź" tak trzymać dalej super reklama!!!A z rady na pewno skorzystam i jednocześnie zachęcę innych aby poszli moim śladem.
bolka - 2017-01-04, 22:38

Wiadomo że od strony klienta czyt. Jaśnie Państwa wszystko sie należy,ale po drugiej stronie nie tylko pracują same
Manat napisał/a:
takie"glizdy handlu" !!
tylko też ludzie!!
Anonymous - 2017-01-04, 22:54

Większość odpowiedzi na poziomie Jaśnie pani kierowniczki, gratulacje. Może to taki nowy standard obsługi klienta w sieci. Można łatwo odbić piłeczkę i powiedzieć, ze skoro uprzejma obsługa kogoś przerasta to niech idzie pracować na taśmę produkcyjna, tam nie trzeba się uśmiechać.
Włodarz - 2017-01-04, 23:04

Jaka kierowniczka to i taki klient - obydwoje na podobnym poziomie ;)
Jesteś oszukany bo? zapłaciłeś więcej niż było na cenie? Nie bo ceny nie było więc nie możesz się czuć oszukany. Nie raz i nie dwa na tych kostkach leży towar co nie jest na promce ale nie z tego że ktoś sobie zażyczył tylko dostał takie polecenie bo np DC się gotuje? Klient i tak nie zrozumie. Cena powinna być a jak jej nie ma to zawsze można się o nią zapytać.
Na pieluchy promka jest tylko trzeba przeczytać na które a niestety czytanie boli...
Manat żyjemy w wolnym kraju i zakupy można robić gdzie się chce skoro czujesz że ktoś cię oszukuje to w taki sposób to cóż.
Takie straszenie że ja pójdę do Lidla to też jest na dość niskim poziomie...
Zadzwoń sobie do BOK albo maila napisz jak czujesz się oszukany.

Manat - 2017-01-04, 23:11

Brawo "Larrikol"skoro potrafią udzielić rady"a idź do Lidla,lub "jak się nie podoba to tam nie kupuj itp...mądrości to skoro to tak uciążliwa praca a klienci tak bardzo uciążliwi(w końcu to z ich pieniędzy kierownicy ich zastępcy czy kasjerki mają wypłatę,i z taką ochotą gryza dającą im utrzymanie rękę to nic nie stoi na przeszkodzie aby owe osoby zmieniły pracę na taką która nie będzie tak uciążliwa i wymagała nadludzkiego wysiłku uprzejmości i uczciwości,albo proszę bardzo te osoby niech same otworzą sobie firmę i tak traktują swoich petentów ciekawe jak długo ich firmy będą istniały?!Inna sprawa ciekaw jestem czy ich pryncypał będzie podzielał ich zdanie,bo ja tego tak nie pozostawię i nagłośnię sprawę.

[ Dodano: 2017-01-04, 23:22 ]
Do"Włodarz-a"Proszę czytać uważnie!Nie napisałem ze jestem OSZUKANY ale że złapałem juz po raz kolejny sklep na próbie zwykłego świństwa,szwindlu,z tym ze reakcja szanownej pani kierowniczki przebrała miarę cierpliwości stąd moja taka reakcja,czy pan "Włodarz-u" spokojnie by patrzył na sytuację gdyby osoba niewidoma zmierzała do głębokiego wykopu,lub dziecko bawiło się na parapecie okna,czy uznałby pan taka sytuacje NA NIE WARTĄ REKACJI-DZIAŁANIA ???!!PODOBNIE I JA NIE CHCE ABY INNI KLIENCI BYLI OSZUKANI W TAKI PERFIDNY SPOSÓB.Poza tym prosiłem o podanie maila tych osób które chcą zobaczyć zdjęcia dokumentujące tę sytuację oraz potwierdzić że nie jestem ani ślepy ani leniwy by doszukać się GDZIE jest ta cena/ceny.

agata_mloda - 2017-01-05, 00:06

Żal!!!


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group