To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Oceny produktów - "Satysfakcja gwarantowana"

just2 - 2016-11-02, 07:07

Lewdaim napisał/a:
może system nie chciał przepuścić wydrukowania bonu z powodu jakiegoś błędu; nie udzielili informacji dlaczego nie mogą wydać bonu??


Tu nie chodzi o błąd tylko, że nie wiedzieli co i w jakiej kolejności skanować. Czy skanować kod ze zwracanego opakowania, czy z wydruku, czy jako zwrot towaru pełnowartościowego czy niepełnowartościowego. W którym momencie skanować kartę Biedronki itp. Tak jakby się z tym 1 raz spotkali.

DarkSide - 2016-11-02, 07:38

just2 napisał/a:
Tak jakby się z tym 1 raz spotkali.

A dlaczego zakładasz że tak nie mogło być ?? Kązdy ma ten pierwszy raz kiedyś.

owadzik2 - 2016-11-02, 07:45

Pierwsze partia kodów była z błędem i może dlatego nie mogli zeskanować.

just2 napisał/a:
Tak jakby się z tym 1 raz spotkali


Być może był to pierwszy raz, u nas nie ma wielu klientów którzy korzystają z "satysfakcji gwarantowanej " :)

robalna6 - 2016-11-02, 13:08

Larrikol napisał/a:
robalna6 napisał/a:
Larrikol napisał/a:
Firma nie traci, a jest to pewna forma marketingu.


Co za bzdura, firma traci kolejną sztukę produktu, ale za to zyskuje obrót towarem no i to o co w tym wszystkim chodzi czyli zyskuje klienta i to jest właśnie marketing.
Marketing to nie tylko pozyskanie klienta, a reklama to nie tylko to, co leci w przerwie serialu. Kampanie są różne, a czy podobają się pracownikom, czy nie, to ich nie obchodzi.


Jak już odpowiadasz na czyjś post, to proszę odpowiadaj z sensem i odnoś się stricte do niego, a nie syp mi tu jakimiś ogólnikami i do tego jeszcze dokładasz jakieś wątki o pracownikach? co to w ogóle ma być? Wiesz jeśli nie masz nic sensownego do powiedzenia, to lepiej nic nie mów; mama cię nie uczyła?

[ Komentarz dodany przez: Larrikol: 2016-11-02, 13:16 ]
No wiesz... co poradzę na to, że nie rozumiesz, co czytasz?
Przyzwyczaiłam się do tego, że jesteś zwyczajnie chamska i nieuprzejma, więc tylko napomnę, abyś w tej swojej złości pisała na temat. A jesli nie masz ochoty, to nie pisz wcale.

Anonymous - 2016-11-02, 13:18

owadzik2 napisał/a:
Być może był to pierwszy raz, u nas nie ma wielu klientów którzy korzystają z "satysfakcji gwarantowanej "
Uprzedziłaś moje pytanie. Strasznie byłam ciekawa, czy ludzie korzystają na miarę oburzenia, jakie akcja wywołuje u pracowników :) Tak więc, chyba nie taki diabeł straszny...
Anonymous - 2016-11-03, 14:20

Brawo Larrikol gratuję usunięcia posta. Twoje aluzje publiczne do użytkownika robalna też były chamskie i aroganckie w tym temacie. I też na miejscu. I nawet parę osób polubiło moją opinię. Ale nie ma jak obrażać innych, a innym posty kasować.
Anonymous - 2016-11-03, 21:10

Może sam polubiłeś z tych kilku kont, które masz tu na forum? Słuchaj, albo przestaniesz szturchać mnie na forum i się w końcu odczepisz, albo dostaniesz kolejne ostrzeżenia, bo mam już serdecznie dość Twoich głupich wrzutek pod moim adresem i burdelu, który robisz tylko po to, aby wbić szpile. Mam dość twoich prywatnych wojenek, rozgrywanych na forum. Wyszło mi to bokiem, więc może w końcu weźmiesz się w garść i zaczniesz normalnie zachowywać.

[ Komentarz dodany przez: DarkSide: 2016-11-03, 21:19 ]
A nie dało się dać komentarzu jak w innym poście ? Lub na PW ?

kryla - 2016-11-03, 22:00

osoby nie pracujące w biedronce, nie powinny wypowiadać się na tematy związane z wykonywana pracą i zaprzestać administrowanie forum, dziękuję tyle w temacie
DarkSide - 2016-11-03, 22:14

A ja już proszę o posty na temat. :regulamin:
Anonymous - 2016-11-04, 14:10

Cytat:
A nie dało się dać komentarzu jak w innym poście ? Lub na PW ?

DarkSide, jak już mamy siebie wzajemnie pouczać, to sami wpierw stosujmy się do swoich dobrych rad. A ja nie będę dłużej znosić tego typa. Piszę w poście, żeby na pewno zauważył ostrzeżenie, bo funkcja komentarza nie jest dobrym nośnikiem tak istotnych informacji. Nie będę zastanawiać się, gdzie mogę coś napisać, a gdzie nie i w jaki sposób to zrobię, i co na to szanowny pan Robert. to że u Ciebie ma jakies fory, nie znaczy, że z tego powodu będę ja też tak długi czas przymykać oko, na to, co robi. Naprawdę dość tego.

Cytat:
osoby nie pracujące w biedronce, nie powinny wypowiadać się na tematy związane z wykonywana pracą i zaprzestać administrowanie forum, dziękuję tyle w temacie
kryla, odsyłam do nagłówka
Cytat:
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki
Idąc Twoim tokiem myślenia, od razu trzeba zamknąć forum, bo Administrator już dawno przestał być pracownikiem Biedronki.

[ Komentarz dodany przez: DarkSide: 2016-11-04, 15:57 ]
Nie obrażaj mnie, a zaczepki rób sobie do kogoś na pw.

maniek19 - 2016-11-09, 07:57

A co tak tu cicho tym bardziej że podpobna akcja u naszego konkurenta stała sie chyba katastrofą?

Dla tych co nie wiedzią link:
https://next.gazeta.pl/next/7,151003,20947108,kolejki-w-sklepach-lidla-ludzie-zwracaja-puste-opakowania.html?v=1&obxx=20947108#opinions

Czyli jednak u nas albo nie dotarło do klientów, albo było to odrobine mądrzej przemyślanie a nie "oddajcie wszystko co wam niesmakowało."
Nawet nie byłem do wczoraj świadomy że w u nich jest aż taki bałagan z tą akcją.

moli - 2016-11-09, 20:29

U nas są tylko wybrane indeksy np kawy, a u nich można było oddać wszystko...
just2 - 2016-11-11, 09:01

Lidl chciał przebić Waszą promocję ale się na tym przejechał :)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group