To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Ostatnie wydarzenia - Co zrobić by zatrzymać pracownika?

piivko19 - 2017-06-29, 19:53

Dokładnie, klienci widzą co się dzieje na sklepach, jeśli jest kolejka i nie ma kto na kasie usiąść - nikt się nie zdecyduje na pracę w tej firmie, widząc to z pozycji klienta.
Biurowa - 2017-06-29, 21:55

Temat jest co zrobić by zatrzymać pracownika.

Odpowiedź jest prosta: Dołożyć mu nowych współpracowników.


Nie dziwię się, że ludzie się zwalniają. U nas wszyscy narzekają na przepracowanie i wieczny ból pleców i nóg. Klienci są nerwowi, bo stoją w kilometrowych kolejkach i potem jak dojdą do kasy, to wyżywają się na nas. Za to że długo stali, że na sklepie jest brud i nie ma towaru w półce.

Nie nasza wina, że nasz pracodawca sobie wymyślił, że na sklepie wysokoobrotowym 3 osoby na zmianie to jest optymalna ilość.
Kiedyś przechadzając się po naszym lokalnym małym Tesco liczyłam ile osób na zmianie jest u nich. Było ich 2 razy więcej niż u nas i jakoś nikt nie zapierdalał jak mucha w latarce jak u nas ;/

Kacperos - 2017-06-29, 22:43

strajk trzeba zrobić!!! a nie takie gadanie!!! lepiej w firmie nie będzie...
Włodarz - 2017-06-29, 23:09

Tu nie chodzi o dołożenie nowych etatów bo mogą wam dodać a chętnych nie będzie. tu chodzi o danie więcej kapusty dla kasjera bo podstawowym kryterium wyboru pracy dla kasjera jest to ile po miesiącu pracy będzie widział na koncie cyferek. Tu nie chodzi o jakieś paczki zniżki cuda wianki tylko hajs co miesiąc na koncie!!!
Biurowa - 2017-06-30, 07:08

Najgorsze jest to, że nowi nie przyjdą. I to nie ze względu na niskie płace.
Jak gadam z paniami w kolejce, to twierdzą, że ta robota jest za ciężka fizycznie i za żadne skarby by się u nas nie zatrudniły.

U nas każdy nowy porobi miesiąc, zobaczy jaki tu jest burdel i sam odchodzi.

piivko19 - 2017-06-30, 10:38

Na stronie dlahandlu.pl jest artykuł o Biedronce i tytuł: Wyścig o klienta trwa cały czas! - szkoda, że o pracownikach tak nie myślą :/
Włodarz - 2017-06-30, 11:12

Dasz linka? Nie moge tego znaleźć.
piivko19 - 2017-06-30, 11:17

https://www.dlahandlu.pl/...djec,61705.html Proszzz ;)
Biurowa - 2017-06-30, 16:17

Jaki piękny propagandowy artykuł.
Klientów coraz więcej, produkty coraz bardziej zróżnicowane, innowacje na każdym kroku, tylko jeleni za 2100 brutto do pracy brak.
Czekam aż ta firma pierdolnie kiedyś z wielkim hukiem 8)

Grubas80 - 2017-07-01, 00:15

mnie już nic nie trzyma. Kończę karierę w tej firmie...
Hell - 2017-07-01, 17:04

Ooo następny! A Tobie Grubas80 co się stało? ;/
marcin1005 - 2017-07-01, 21:44

szkoda, że nie pomyślą nawet o zatrudnieniu 2-3 osób na sklep jako kasjerów, samych kasjerów. Dużo osób z którymi rozmawiam boi się w biedronce tego, że trzeba robić wszystko. Myślę, że wtedy nawet za mniejsze pieniądze udałoby im się pozyskać troszkę osób, które w tej chwili pracują w innych marketach często na śmieciówkach za 10zł/h
plast - 2017-07-02, 13:34

Odpowiedź na tytułowe pytanie:

1. Wypieprzyć premie-sremie i podnieść stałe miesięczne zarobki pracownika najniższego szczebla do uczciwego poziomu (20 zł na rękę/h minimum).

2. Dołożyć 50% załogi per sklep.

Pracownicy będą walić drzwiami i oknami, gwarantuję.

Owszem, w efekcie tych zmian pan prezes zarobi pewnie trochę mniej. Ale jakoś da radę, mimo wszystko.

Anonymous - 2017-07-03, 13:22

Odnośnie przerw, zaszłam ostatnio do swojej biedronki, a że jest bardzo sezonowa, to kolejka na pół alejki, ale nic stoję... dwie kasy otwarte, chociaż kasetek wpietych więcej. Jednak pracowników na sklepie nie widać. Klienci stoją grzecznie, nie wściekaja się, bo panie są - UWAGA - NA PRZERWIE!!! :) No, i tak ma być :)
marta1 - 2017-07-03, 14:03

Larrikol, bo tak jest na biedronkach w których pracują ludzie którzy znają swoje prawa i obowiązki , tacy którzy zmieniają na lepsze sami a nie biadolą na forum albo szukają kogoś kto za nich to załatwi . Ludzie !! Dopóki nie pozmieniacie swojego myślenia i podejścia do pracy to nikt za was nie zmieni niczego na lepsze , jeśli sami się nie szanujecie to nikt was nie będzie szanował . Pewnie ktoś zaraz powie , bo klient jest najważniejszy i nie może stać w kolejce , ależ może :D , bo od dawna już stoi przy tak okrojonych obsadach i może jeśli zostanie nauczony że w biedronce kasjerzy chodzą na przerwę i nie siedzą w pampersach na kasie .


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group