To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Prawa pracownika - premia

wiolka - 2010-12-09, 12:24
Temat postu: premia
Czy mozna dwokrotnie zabrac premie za ten sam czyn
czarna33 - 2010-12-09, 13:46

karać można tylko raz za ten sam czyn
pinoczet - 2010-12-09, 21:01

u nas KR zabrała premie za chorobowe(w pamiętniku napisała ze za chorobowe) a na nastepny miesiac przyznała premie choć dziewczyny były na chorobowym.Ico najlepsze mówi że za chorobowe nie zabiera?!!poprostu śmiechu warte
wiolka - 2010-12-10, 12:02

Jak widze w dalszym ciaqu biedronka rządzi sie swoimi prawami ....w listopadzie za slaby wynik TK zabrano nam czesc premi a w qrudniu zabrano ponownie premie tyle ze cala ,tej osobie co byla winna za ten zly wynik z zeby bylo ciekawiej nawet ja o tym nie informujac
Flapjack - 2010-12-11, 17:56

Przecież nie ma nigdzie podane u kogo kupował TK i do kogo podchodził na sklepie z pytaniami, więc skąd wiedzieli?
eeewelinkaaa - 2010-12-11, 20:56

KR zawsze wie do kogo TK ma zastrzezenia.My znamy tylko wynik i ewentualne niezgodnosci a KR ma dokladny raport z takiej wizyty!
pracownik - 2010-12-11, 23:31

To jest nie możliwe żeby kr miała wgląd ja pytałam swojego i nie ma takiej opocji żeby dostali wszystko jest pod ścisłą kontrolą.
Biedronek On - 2010-12-12, 00:09

Wszystkiego być może nie dostają, ale napewno wiedzą kto danego dnia siedział na kasie, był na moim rejonie wynik 42 % wtedy owy kasjer miał rozmowe z KS i KR. Nikt ze sklepu nie wierzył, że ten kasjer nie przyłożył się do swoich obowiązków na kasie.
tosia - 2010-12-13, 11:17

u mnie zrobili teraz tak że jak ktoś zawali lodówki zle wyłozy daty to ma po premi przez dwa miesiące .myśle że to nie jest dobre bo jak pracownik się dowie że nie ma premi przez dwa miechy to nie będzie sie już przykładać do swojej pracy moze olewać klientów a tym samym olać tajemniczego klienta a wtedy wszyscy nie dostaniemy premii.nie wiem czy to jest dobra motywacja

[ Dodano: 2010-12-13, 11:19 ]
a co do tajemniczego klienta to u mnie czasami nam mówia kto obsługiwał go .także myśle że nie jest to żadne tajemnica.muszą o tym wiedzieć kierownicy bo musza wiedziec kto się przykłąda do pracy a kto olewa

pinoczet - 2010-12-14, 09:10

Z tymi lodówkami to bym się troche nie zgodziła bo klienci sami grzebią w nich i tak poprzewracaja ze szok,chyba ze macie takie talenty na sklepie ze nie przekładają dat!
:rool:

Flapjack - 2010-12-14, 10:45

Potwierdzam, kliencie też potrafią przegrzebać całą mielonkę indyczą żeby dorwać się do najświeższej.
sic667 - 2011-01-16, 04:09

czy mozna zabrac premie za wysokie straty miesieczne ktore byly spowodowane zlym zamówieniem ktore zrobil sam kierownik rejonu chodzi dokladnie o straty na miesie w okresie swiatecznym dlaczego kare musza ponosic kasjerzy skoro nie niemieli zadnego wplywu na sprzedaz, wszysko bylo regularnie wykladane. do kogo moge sie zwrocic z tym problem gdyz taka sytuacja zdarza sie czesto prosze pomoc i jakies info z gory dziekuje:)
mak_17 - 2011-01-16, 21:08

Trudna sprawa, tylko odwołanie do "KR"
pracownik - 2011-01-16, 21:21

Nic się nie zrobi dużo sklepów nie miało premii.
mak_17 - 2011-01-16, 21:28

Oszczędności :szczena:


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group