To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Wiadomości ZZ - Tematy na spotkanie z pracodawcą .Ankieta

Anonymous - 2015-09-09, 00:18
Temat postu: Tematy na spotkanie z pracodawcą .Ankieta
Za stroną https://www.solidarnosc.g...a/?postId=48068

Warto kliknąć i przeczytać rozszerzenie (opis) tematów na spotkanie pracodawcą
za stroną zz solidarność w JMP S.A. wrzucam zdjęcie


I Z CIEKAWOŚCI ANKIETA CZY TEMATY TRAFIŁY W GUSTA ;)

Anonymous - 2015-09-09, 08:25

:D
florencja - 2015-09-09, 08:45

Jak najbardziej powodzenia w rozmowach
czarownica25 - 2015-09-09, 10:03

najbardziej podoba mi się pkt 6
marta1 - 2015-09-09, 12:13

sporo tych tematów , zdążycie wszystkie omówić ?
zz-biedronka - 2015-09-09, 14:54
Temat postu: odp
Wiem, że sporo ale tyle spraw zostało nam zgłoszonych.
welnaewa - 2015-09-09, 16:20

Jestem za Powodzenia w rozmowach!
:em29:

tmen - 2015-09-09, 16:52

Oczywiście Zarząd Biedronki w większości tych postulatów będzie miała gdzieś.
Przeciągną odpowiedz na to na maxa i nic i tak z tego nie wyniknie ;0)

babelekk - 2015-09-09, 20:44
Temat postu: Tematy na spotkanie z pracodawcą .Ankieta
myślałam , że na akord pracuje się w zakładzie produkcyjnym a nie w biedronce.. ale już mnie chyba nic nie zdziwi.... :szczena:
Anonymous - 2015-09-09, 22:23

My też ale wytyczne dotyczące czasu mycia podłóg ,rozkładania towaru.kontenerów świadczą że to noe tylko praca w stresie i pod presją czasu ale i tez na akord
mania1 - 2015-09-10, 08:06

Zgadzam się w stu procentach że to już jawnie jest akord... ;(
adrianooo - 2015-09-10, 10:17

A co chcecie omawiać konkretnie jeżeli chodzi o kasy dotykowe? nie bardzo skumałem, jak działają jak się obsługuje? :lol: :kekako:
Hell - 2015-09-10, 10:22

mania1 napisał/a:
Zgadzam się w stu procentach że to już jawnie jest akord... ;(

A może tylko pomoc w prowadzeniu zmiany, ujednolicenie tegoż sposobów, jasny i konkretny plan dla całej załogi sklepu, osadzenie w czasie ważnych acz pomijanych drobiazgów, a w razie problemów sygnał dla góry że może trzeba by przemyśleć strukturę zatrudnienia na danym obiekcie? ;)

zz-biedronka - 2015-09-10, 11:12

adrianooo napisał/a:
A co chcecie omawiać konkretnie jeżeli chodzi o kasy dotykowe? nie bardzo skumałem, jak działają jak się obsługuje? :lol: :kekako:


Na tych ekranach wyświetlają się dane osobowe kasjera i klient stojący do drugiej kasy może je widzieć a zarazem użyć w poszukiwaniu na f .

qmaks - 2015-09-10, 11:30

Jeśli będzie omawiany punkt 5 to proponuje bardziej rozwiniecie tematu TK gdyż jest to odwieczny problem chodzi o to że gdy należy się premia to TK zawsze wychodzi źle, chodzi o punkt które trzeba spełnić np. Czy sklep spełnił wymogi odnośnie akcji tzn, czy posiadał wszędzie plakaty, odpowiednie ceny oraz czy akcja była prawidłowo ułożona? Oczywiście jak najbardziej można się z tym zgodzić a co jeśli sklep jest specyficzny np, bardzo małe sklepy formatu mini nie mają możliwości powieszenia plakatów bo nie posiadają na suficie tzw. kasetonów do których przyczepia się plakaty, nie mają możliwości zaczepienia do stołów mobilnych wszystkich materiałów marketingowych jest jeszcze wiele rzeczy które można by wymienić, a w raporcie który otrzymuje sklep odnośnie TK przeważnie pojawia się informacja "sklep nie spełnił standardów firmy odnośnie akcji" - "nie" jest to ponad 5% mniej do wyniki czyli już nie ma premii za 100% czyli np 120 zł tylko 60 zł. Bo pracownicy sklepu nie mają możliwości zrobić tego tak jak sobie firma życzy ale nikt tego nie zauważa iż sklep nie ma możliwości powieszania plakatów,itp. Następne pytanie czy wszędzie były etykiety cenowe? oczywiście pytanie jak najbardziej słuszne bo każdy z nas sie irytuje jeśli chce kupić towar a nie ma tam żadnej ceny, a co jeśli w danym momencie przekładamy towar z innego miejsca na inne bo jesteśmy w trakcie wykładania towaru na sklepie i przychodzi jakiś in-out idziemy robić na niego cenę i na kilka innych produktów i pech w danym momencie wchodzi TK i co widzi brak ceny notuje sobie po jego odejściu cena już wisi bo przejście z hali sprzedaży do biura i wydrukowaniu cen zajmuje nawet minimum 3 minuty i po tych minutach idziemy powiesić cenę na sklep i jest cena ale na raporcie dostajemy informacje że brak ceny, pytanie jakiej ceny do jakiego produktu a może TK nie chciał zobaczyć ceny bo nie znajdowała się dokładnie po lewej stronie produktu, lub na w/o nie było również ceny po lewej stronie bo się po prostu nie mieściło, uważam że taki raport powinien zawierać nazwę produktu na co nie było ceny oraz czego sklep nie posiadał odnośnie akcji tematycznej, skąd mamy pewność że TK był u nas w sklepie że faktycznie spytał się pracownika o towar gdzie leży czy kasjer powiedział dziękuje zapraszam ponownie, a może być tak że bierze paragon z kosza na śmieci i nie wchodzi na sklep nawet. Co mamy powiedzieć pracownikom którzy cały miesiąc pracują na tę premię i wiedzą ze wszystko robią ok a przychodzi wynik TK i okazuje się że sklep nie spełnił standardów firmy i ze 120 zł robi się 60 zl a mało tego premia za obecność jest także 50% premii należnej czyli dostaje 90 zł a nie 180 zł to są moje sugestie myślę że kilka osób się ze mną zgodzi.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group