To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Praca w Biedronce - Rozmowa kwalfikacyjna na zastępce kierownika sklepu

Skarbus - 2012-06-03, 11:49

No tez tak moze byc ale moga rowniez byc te wlasnie.
nn79 - 2012-06-03, 14:25

Pamiętaj, ze w biedronce nr jeden to klient, a nr dwa to procedury. Poza tym misja firmy to wysoka jakość w niskiej cenie.
xnyl - 2012-06-04, 00:26

czasami ma sie wrazenie ze procedury sa numer 1 ;)
Skarbus - 2012-06-06, 19:39

agi 555 napisał/a:
Takie jak zawsze - klient nie płaci za nic, co uszkodzi na sklepie. Pytania o sytuacje niestandardowe są rożne. Kontrola wewnętrzna i zewnętrzna , która ma pierwszeństwo (zewnętrzna) , kradzież na sklepie przez pracownika,ZKS,KS,KR co zrobisz w takiej sytuacji. Co zrobisz jak nie przyjdzie kasjer na ranna zmiane a Ty sama nie możesz otworzyć sklepu.Jak zachowasz sie w sytuacji gdy klient zacznie obrażać pracowników.Jak zmotywujesz leniwego pracownika, co zrobisz z nieefektywnym pracownikiem.Pytania są przeróżne, trzeba byc sobą i tyle.

Kradzież zgłaszam np w przypadku ZKS to KS lub KR. Ale właśnie co robic jak kasjer nie przejdzie na ranną zmianę? Dzwonić do KS ale o 6 rano czy do KR? I co z obrażaniem pracownikow, motywowaniem i nie efektywnym pracownikiem? I na co stawia biedronka? Na klientów? Pomóżie proszę?

mala23 - 2012-06-06, 20:23

mi kr powiedziala ze wejsc samej na sklep wylozyc pieczywo otworzyc sklep o 7-00 a jak przyjdzie kasjer zamknac kase postawic ochrone i wydac kasetke kasjerowi
Skarbus - 2012-06-06, 20:32

Czyli jak cos to do KR dzwonic
mala23 - 2012-06-06, 21:13

moja kr odbiera dopiero od 8-00
Skarbus - 2012-06-07, 09:04

To też nie fajnie, jak ktoś miał do niej pilną sprawę nie cierpiącą zwłoki to i tak sie nie dodzwoni. Dziwne postępowanie.
jagodak - 2012-06-07, 13:26

Skarbus napisał/a:
To też nie fajnie, jak ktoś miał do niej pilną sprawę nie cierpiącą zwłoki to i tak sie nie dodzwoni. Dziwne postępowanie.

Masz rację mój KR zawsze mówi żeby dzwonić kiedy jest potrzeba, nawet w środku nocy.

Skarbus - 2012-06-07, 13:36

jagodak napisał/a:
Skarbus napisał/a:
To też nie fajnie, jak ktoś miał do niej pilną sprawę nie cierpiącą zwłoki to i tak sie nie dodzwoni. Dziwne postępowanie.

Masz rację mój KR zawsze mówi żeby dzwonić kiedy jest potrzeba, nawet w środku nocy.

No włąsnie o to mic chodzi. Bez sensu ta KR

[ Dodano: 2012-06-07, 13:45 ]
Pomożecie??

[ Dodano: 2012-06-08, 15:48 ]
No i nie udało się ;( A pytania z kosmosu dosłownie tym bardziej dla kogoś z zewnątrz. Maglowały mnie 4 osoby ponad godzinę.

[ Dodano: 2012-06-08, 15:49 ]
A ja już się tak nastawiłam na tą pracę ;(

gangi kubusia - 2012-06-09, 15:39

~Skarbuś to jakie miałaś pytania???? Nie załamuj się na pewno pozwolą ci jeszcze raz zdawać. ;)
Skarbus - 2012-06-09, 22:08

Nie sadze bo ja mialam rekrutacje zewnetrzna na zks wiec nie sadze zeby znowu do mnie zadzwonili. Pytania dla osoby ktora nie pracowala nigdy w biedronce to byly ciezkie np. ile palet przychodzi codziennie, ile to samochodow, co sie bierze pod uwage przy ukladaniu grafiku(wymienilam prosby, dostawy, kalendarz) i mialam podac jeszcze trzy. Jak zmotywowac pracownika, ile osob powinno byc na zmianach i dlaczego tyle, co robi sie rano. Jak cos mi sie przypomni to napisze. Najgorsze to bylo maglowanie przez 4 osoby, jedna przez druga. Nie zdazylam odpowiedziec na jedno a juz mialam drugie. Przykro mi i to bardzow ;(
DarkSide - 2012-06-10, 10:14

Skarbus napisał/a:
wymienilam prosby,

tu zrobiłeś błąd, bo firma preferencji nie toleruje.

Skarbus napisał/a:
mialam podac jeszcze trzy.

bilans godzin, ruch klientów, wykładanie np promocji ;)

pracownik - 2012-06-10, 10:16

No właśnie skąd ma to wiedziec człowiek który nie ma pojęcia o pracy w tej firmie dziwne te pytania były.
DarkSide - 2012-06-10, 10:29

pracownik, a ci co znają odpowiedź i tak nie są zks :P bo nie wiem czym się kierują przy wyborze...


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group