To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Nasza-Biedronka.pl
Nieoficjalne i prywatne forum dla pracowników i klientów Biedronki

Tajemniczy Klient - reguły i punkty za tajemniczego klienta

asdasd - 2012-03-10, 17:06
Temat postu: reguły i punkty za tajemniczego klienta
Czy możecie przedstawić jak się obecnie lista obowiązków wraz z punktami prezentuje?
mercuwichura - 2012-03-11, 01:06

jedna wielka ściema >:D
Anonymous - 2012-03-11, 11:06

Nie wisi w socjalnym kwestionariusz TK?
asdasd - 2012-06-17, 13:48

u nas od dawna nie ma... KR zabrał i nie oddał!
agaF - 2012-06-17, 15:57

U nas co m-c wisi na socjalnym wynik TK, ale już 2 m-ce zdarzyło się tak, że niby nie doszły... Podejrzewamy, że mogło być napisane coś typu, że kierownik nie zareagował na dzwonek gdy kasjer potrzebował pomocy lub sam wpadł na kasie... No ale jak kasjerzy mogliby się dowiedzieć! Taki wstyd! Poza tym jak wynik mamy gorszy to od razu wiadomo kto zaliczył wpadkę i jest marudzenie KS i KR i jakieś upomnienia, ale jak jest 100% to o pochwałach nikt nie pamięta!!! Skończeni idioci!!!
koteczek - 2012-06-17, 22:16

na wyniku nie pisze kto zawinił - tego kierownictwo się dowiaduje innymi drogami, i w scenariuszu nie ma nic o reagowaniu przez kierownika na dzwonki
agaF - 2012-06-18, 17:31

z informacją kto rzekomo wpadł zawsze dzwoni rejon! tak u nas jest od zawsze. ale jak jest ok. to nie mówi kto dobrze zaliczył TK tylko trzyma to dla siebie, a czasem fajnie by było się dowiedzieć, że dzięki tej czy tej osobie mamy premię. zawsze ktoś z nas mógł mieć gorszy dzień i raz zaliczyć wpadkę, a innym razem to nadrobić... dziwne co wtedy mogło być nie tak, że nie widzieliśmy wyników TK.... może jednak na kasie zawinił ktoś z kierownictwa...
piotrek8 - 2012-06-26, 17:51

Dziwne że macie informacje od kr kto zainił ja prosiłem tyle razy i powiedział że nie ma takiej opcji żeby taką informacje uzyskać odpowiada cała załoga i tyle. Nawet KO nie chciał ujawnić kto jak było 52% >:D >:D >:D
Anonymous - 2012-06-29, 13:28

I tak powinno byc, skoro firma zdecydowala, ze odpowiedzialnosc ponosi cala zaloga, a nie poszczegolna osoba. Wystarczy, ze za slaby wynik obcinaja premie, kara presonalna jest, moim zdaniem, w takim przypadku zwyczajnie nie na miejscu. Bo gdyby firmie zalezalo na ukaraniu pracownika, ktory zawinil, ujela by to w regulaminie. Kolejnym razem potwierdza sie regula, ze co rejon, to inna zasada.
toolipanna - 2012-06-29, 18:50

W biedronce w której pracuje zależało to od kierownika, jakieś pół roku temu mieliśmy kierowniczkę która normalnie podchodziła do tych osób które obsługiwały TK i mówiła, że "dzięki Tobie mamy 100% bo wszystko było w porządku na kasie", albo u komuś innemu zwracała uwagę że na sklepie czegoś nie pokazał i nie zaprowadził do półki i że za to nie ma 100% i wszystko było jasne..a teraz wielka nie wiadoma co kto i za co...a kwestionariusz od zawsze wisi w socjalnym, punktacji nie znam ale wiem że jest tam porządek przed sklepem i w sklepie (czystość podłogi, non foody, wózki sklepowe itp.), obsługa na hali sprzedaży (czyli "dzień dobry" w pierwszej alejce i pokazanie jakiegoś produktu klientowi), obsługa przy kasie (czyli 5 kroków kasjera).
ania1984444 - 2012-07-07, 18:47

Nasz wynik to 98 %. Odjęli nam za nie powiedziane dziendobry w pierwszej alei. Słusznie? Podobno nie miało być za to punktów ujemnych. Coś się zmieniło?
toolipanna - 2012-07-08, 17:00

Tak, nam tez kiedyś za to potrącili, tak jak pisałam w poprzednim poście jest to w kwestionariuszu TK.
agaF - 2012-07-09, 10:28

my mieliśmy ten sam problem jakieś 2 m-ce temu, ale dalej to olewamy bo każdy kulturalny klient wchodząc do sklepu sam powinien pierwszy powiedzieć dzień dobry.... szkoda bardzo żebyśmy non stop odwracali się od towaru i wszystkim kłaniali, można by nadwyrężenia karku dostać od tych głupot, a zresztą kto im to udowodni czy mówimy czy nie? jak ma nakazane albo zły dzień to i tak nas udupi...
kluq - 2012-07-09, 12:44

Dzień dobry -- obowiązuje pracownika gdy w momencie wejścia klienta do sklepu pracownik jest zwrócony do klienta przodem :) nikt nie każe odwracać się pracownikowi wykonującemu swoja pracę w celu powiedzenia dzień dobry.
Tak na marginesie widać ,że kultura to bardzo bolesne zjawisko w naszym narodzie

jagodak - 2012-07-10, 00:19

Po pierwsze to najpierw zastępcy i kierownicy powinni mówić dzień dobry, bo z tego co zauważyłam jest z tym ciężko, a jak kasjerzy mają się dostosować skoro kierownicy to olewaja? Z innej strony, to świadczy o naszym poziomie nie tylko kultury, ale i zainteresowania klientem, klientowi zależy ma tym aby personel sklepu widział jego obecność, dlatego w sklepach na wysokim poziomie, dzień dobry na powitanie w sklepie to standard, po to także żeby odstraszyć potencjalnych złodziei, którzy wiedząc że zostali zauważeni przez personel zrezygnują z kradzieży.
A tak z mojego podwórka, ją osobiście mówię dzień dobry, nie tylko w pierwszej alejce i nie mam z tym żadnego problemu



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group